27 November, 2021

Kasim'da ask baskadir!


Selam dostlar.Blog ayliga dondu farkindaysaniz? Neden,cunku uzerimde bir atalet hakim.Yapmam gereken seyleri ertelemekte bir uzman kesildim.Mevsimsel bir kapris mi bilemiyorum.Ders calismam lazim,3 haftayi acti sayfa acmadim.Blog yazarim diye fotograf cekiyorum,IG ve hikayeler daha kolay ve cabuk geliyor.Ise gidiyorum,gunu kurtaracak isleri yapiyorum,ama onemli isleri son ana birakiyorum totom tutusuyor sonra.Mutsuz degilim,gergin degilim ya da olmadigimi saniyorum.Dolunay gecti,regli gecti ama bu ruh hali benden gecmedi.



Bugun mesela ne guzel planlar yapmistim,Covent Garden'a gidecektim,hava oyle kotu ki;usendim.Sonra da dedim Sibel.oyle olmasi gerekiyordu demek ki evde olmaya ihtiyacin vardi.Yuruyus yapip blog yazdigim gun zaten gunu kurtardim demektir.O yuzden kendimi kinamiyorum😐 Sabahin korunde de uyaninca gun iyice uzuyor sanki.Ben de mini kitapligimi,kitap rafimi duzelttim.Bazi sevdiklerimi yakinima aldim,okunacaklari duzenledim,25 tane saydim;buna tabii ki Storitel'deki liste dahil degil.

Yuruyuse gittim sonra,kitabimi dinledim,sansima yagmur durdu o esnada.Kopeklere ve yuruyenlere gulumsedim. 



Eve geldigimde L,hala sabahligi ile oturuyordu,hadi dedim kahvalti edelim.Biraz turk,biraz Ingiliz ortaya karisik bir kahvalti hazirladim,saat 12'yi geciyordu,hos bir brunch olmustu.L ve arkadasi sabahima renk kattilar,verdiler gazi iltifatlari,ben mest.En son ne zaman FT'da birine bu sabah cok hos gozukuyorsun dediniz?😆😆😆 Uzerimde sabahlik, tipim kaymis! Bu genc adamlarin tatli dilleri,gulduruyor beni! Cok sukur!



Sonrasinda odama kapandim resmen,hala odamdayim.Ruzgari dinliyorum,ne zaman bir konu calisicam diye merak ediyorum.Ailemi ozledim,ne zaman gidicem merak ediyorum.Ocak'ta gidebilecek miyim? Yeni yeni veryantlar cikmis yine burda,ne olacak bu halimiz bilmiyorum,bilmedikce sanki sisiyorum!



Dun aksam kitap kulubum vardi.Geldi benim kizlardan sadece ikisi.Sarap,peynir esliginde konu konuyu acti her zamanki gibi,bu kadinlar bana hep sifa! Sabah D'den gelen mesaj:Kitap kulubunde boyle hos kadinlarin oldugunu bilseydim,ben de katilirdim.Sapsalllll,yazarken bile guluyorum😆😆😆 Dedim bu herhangi bir kitap kulubu degil,benim kitap kulubum😆😆.Guzele bakmaya,guzelliklerle cevrelenmeye bagimli bir yapim var benim,guzel insan cekmem de bundan sebep.Cunku magnet olmak bunu gerektirir.😉😉



Bugun blogu yazma enerjisi bulmamin sebebi de J,sabah geldi ben VLog acicam dedi.Kendisi bir Filipinli,dedim super olur,yarin obur gun memlekete dondugunde acacagin is icin simdiden bir nevi referans olusturursun.Neden olmasin,artik dunya cok kucuk! Sibel de blogunu ne kadar ozledigini dusundu ve artik daha fazla ertelememeye karar verdi.



Bu yaziyi biraz Neler Yapiyorum'a cevireyim de blog ruhu kalsin icimde bir sure,hem de uzun bir aradan sonra sizi de guncellemis olurum:

Neler Yapiyorum:

🍓Seviyorum: Arkadaslarimla vakit gecirmeyi,bu evde yasiyor olmayi,aldigim kararlarin arkasinda durabilmeyi,patronumu.

🍓Yiyorum:  Tarhana corbasi,firinda sebze.Gecen gun bir is arkadasim bezelye yemegi yapmis getirmis,hellimli.Tahmin edersiniz Kibris'li.J de ne pisiriyorsa bazen bana fasulye tursusu kavurmasini hatirlatiyor ikidir.As eriyorum resmen.Dun turk markette fasulye tursusu buldum,deneyecegim.Tursu en cok tukettigim seylerden,resmen kavanozun kapagini aciyorum arada,atiyorum agzima atistirmalik.Bazen de suyunu dikiyorum.Sanirsiniz benim icim yaniyor😆 Belki de yaniyor farkinda degilim!


🍓Iciyorum:  Kahve,cay,sarap arada.Bazen L,isten geldigimde nane cayi ister miyim diye soruyor.Yapiyor sag olsun.

🍓Hissediyorum: Ay ruhlu oldugumdan sebep gayet degisken her zamanki gibi.Ama iyiyim,olan bitenlerle basa cikiyorum bence.Hayati ve insanlari artik eskisi kadar ciddiye almiyorum,eskiden beni uzen seyler artik o kadar uzmuyor mesela.Is arkadaslarim 1 sene icindeki degisimlerin farkinda,ben degilim ama herhalde dogruyu soyluyorlardir.Bir de kendime daha cok guveniyorum sanki! Mucadele ve zorluklar insani guclu kiliyor bence.


🍓Yapiyorum:  Yuruyus,arada kek.Baska yapmak istedigim bir sey de yok dogrusu ozel olarak.

🍓 Dusunuyorum: Ocak'ta anacigima kavusabilir miyim?

🍓 Hayalini kuruyorum: Cok seyin hayalini kuruyorum dogrusu,kimisi de pek ozele giriyor.

Rahmetli Suzi'min ordugu kazak ve gider gitmez pek sevdigim kafede sarilip opmem istedigim tabak-canak:)

🍓 Izliyorum: En son sinemada Dune'u izledik.Masumlar Apartmani'ni izliyorum yine ve Matrix'leri izledim,3.sune geldim.Sinemaya gelmeden yetiseyim istiyorum.

🍓 Dinliyorum: Askim Sezen ve ortaya karisik yabancilar.Sia Unstoppable bu aralar bana mars gibi! Bir de storitel'de Ustalik gerektiren Kafaya Takmama Sanati'ni dinliyorum.

🍓 Okuyorum: Son kez Agatha okuyorum,Murder On the Orient Express'e basladim bugun. Bir de Serap'tan odunc aldigim Grain Brain var elimin altinda ara ara bakiyorum.


Hayat akiyor tatli tatli cogu zaman,ya da ben o tarafina odaklanmaya calisiyorum.Bu mevsimde,yapraklarin dususunu izlerken,gozumun onune hep ilkokuldaki mevsimler panosundaki bereli,atkili sonbahar kizi geliyor,ne tuhaf! 



Teyzemin diktigi dividin etek ile katildim kitap kulubune.Asu'ya da basma etek siparisi verdim,pembe cicekli.Yapar canim teyzem benim.Bu arada Jane evinde begendigim fincani bana hediye etti😍😍😍 Neymis,cekinmeden istiyecekmisiz en sevdiklerimizden.Hayata da boyle yaklasmaliyiz kanimca,istediklerimizde net olmaliyiz,ne de olsa iletisim onemli! Hayati sevelim,hayattan isteyelim bence!

Ben simdi biraz kitap okumaya ve ders calismamak icin kendime bir aktivite daha bulmaya kaciyorum.

Super gecsin gunleriniz,herseye ragmen hayat yasamaya deger!

 

4 comments:

  1. Atalet... Sanırım pandemi ile hemen herkeste var. Belki pandemi degildir sebebi iklimlerin asırı degisimidir. Dilerim Ocak'ta anne kız kavusursunuz :)) Sevgilerimle

    ReplyDelete
  2. Yüzümde gülümsemeyle okudum, her zaman ki gibi :)

    ReplyDelete