18 June, 2021

Tesekkur Cuma'si #239

Kendini Affet


Merhaba Dostlarim.Mutlu,hayirli Cuma'lar dilerim.Umarim ne yapiyor olursaniz olun,harika bir gun geciriyorsunuzdur.

Ne zamandir sessiz kalmisim,is yogunlugundan, alisik olmadigimdan daha cok sosyallesmekten.Ama asla blogumu ihmal etmek istemiyorum,az da olsa elimden geldigince yazmaya calisiyorum.Hos ayniliktan sIkIlIn da istemiyorum.


Lee Krasner,Pollocks'un esi:Gothic landscape @Tate Modern


Gunler su gibi akiyor geri donup bakinca ama bazi gunler de oyle uzun ki,sanki gecmek bilmiyor.O kadar sey yapiyorum,yine de yatak vakti gelmiyor ki ben erken yatanlardanim.Oyle gunlerde elimden geldigince durmaya calisiyorum.Bahcede tek basima oturup kuslari dinliyorum,sincaplari izliyorum.Tilkiler geliyor arada ve onlari gormek beni herseyden daha cok mutlu ediyor sanki.Parkta kosarken bana dogru kosan sincaplar sevincten icimi hoplatiyor bazen,kucagima alip bir opucuk kondurup birakmak istiyorum.Bu tatliliklar beni mest ediyor,hayat herseye ragmen yasamaya deger diyorum.


Pollock,Number 14 @Tate Modern


Londra ozune dondu,yine yagmura teslim Pazar aksamindan beri.Sikayetim yok ama hani Sali gunu lutfen yagma diye dua ediyorum icten ice.Cumartesi can kizlar Serap ve Arya ile gecirdim gunumu,ne zamandir yedigim en guzel yemekleri yapmis Serap'im.Trambolinde zipladik Arya ile.Pazar gunu mis bir gundu.simartti bizi gunes yine.Aksam ustu eve geldigimde oyle guzel bastirdi ki,ben ona ragmen bahcede oturmayi surdurdum semsiye altinda,elimde bir fincan Earl Grey.



Rodin,The Kiss 

Ahh sanat,tuylerimi diken diken ediyor.Sanki insanlarin bu eserleri yaparkenki duygulari bana geciyor.Abstract her zaman en sevdigim olacak,o karisiklik,cogunun veremedigi anlam bana yapilabilecek en guzel eser gibi geliyor.Kimse anlamasin yaptigini onemli degil,bu sekilde ifade ediyorsan kendini ne mutlu sana.Sanat,kendin icin en basta.



Icimden iki kocaman sehir geciyor,bence ikisi de icimde gayet harmoni icinde yasayip gidiyor;ikisine de ait degilim ama bence ikisinin de kucucuk de olsa parcasiyim.Bu yuzden de kendimi cok sansli ve ayricalikli hissediyorum.


California Leylagi


Bu evi hayranlikla izliyordum Kalifornia Leylagindan sebep,renklerin uyumuna hayrandim.Baktim gecen gun iyice budamislar leylagi,nasil uzuldum,gidip kapilarini calacaktim nasil vicdaniniz el verdi de Allah'in sanatini bu kadar cok budadiniz diye.




Gul mevsimi costu.Her bahcede dolu dolu guller.Gul dusunup gulistan olmayi,gulmeyi hatirlatiyorlar bana.



 Gunler boyle geciyor dostlar.Sagliga,beni saran dostlara,guzelliklere,aileme  cok ama cok mutesekkirim.43 yasina dogru sanki kendimi ve hayati yeniden kesfediyor gibiyim.SImSIKI sarilmaya niyetliyim kendisine.

Yapamadiklarim icin kendimi affediyorum,bazilari icin kendimi ihmal ettim bunun icin kendimden ozur diliyor ve kendimi affediyorum.Yapabildiklerim icin kendimi kutluyorum.Ruhuma kazinmis derslere mutesekkirim.

Uzaklarda bir yerlerde uzgun,sIkkIN birileri varsa umarim bu yazi onlara cok iyi gelsin.Yanliz degilsiniz.

Mutlu haftasonlari,her sey gonlunuzce olsun.

6 comments:

  1. O uzaklardan yazın bana çok iyi geldi yalnız değilim. Teşekkürler, sevgiler.

    ReplyDelete
  2. cuma yazını bugün okuyabildim :)

    ReplyDelete
  3. İyi geldi hepimize bu yazı, gelmemesi imkansız :)
    Trambolinli haline bayılmıştım instada hele o baloncuklar ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim Sebo'cum.Evet o baloncuklar benim de favorimdi:)

      Delete