25 November, 2008

dylan'cimmmm ve kolay patates yemegi...



iste bizim minik adam..o kadar sekerdi,mutluydu ki canim benim....sirin sirin oynardi,mirlardi..bir gece kaldi bizde,ama biz kendisine asik olduk...olunmiycak gibi degil zaten,gordugum en guzel kedilerden birisi minigim benim....

kendisini bize,yari fiyatina satan bayanin yaklasik 18 tane kedisi var,bir kopegi ki kocman,3 de cocugu,bir tanesi de yolda..tabii kocasi da var....kosedeki komsumuz kendisi...deliriyor kedi diye....surekli doguruyor zaten kedileri,o da ya belese veriyor bildigi kisilere bize elvis'i verdigi gibi,ya da £30'a satiyor...

teyzenin evinde cmt aksamindan beri dylan'cim,daha alisamamis..geceleri dogru duzgun uyumuyor,uyutmuyormus..bizde kaldigi gece kelosh'un koynunda uyudu canimcim...umarim mutlu olur,disari cikarmiycakmis teyzosh onu...ev kedileri sanki daha sevgi dolu ve baglililar...

ben bazen pisman olsam da ev kedisi olduklarina,hele 3 tane kedi,2 odali bir evde,biraz fazla geliyor..bazen lily'i keske kabul etmeseydik diyorum,hos artik evi de onsuz dusunemiyorum...belki bir gun ilerde 4 odali bir evim olur,onlara da daha cok yayilicak yer kalir,bize de cunku genelde koltuklardan birini ucunden ikisi kaplayiveriyor aksamlari...

yukarida gordugunuz yemek de kolay patates yemegi,eskiden cokca yaptigimiz,annemiz yazliktayken,babamiza pisirdigimiz,pratik,bol acili sevdigimiz yemek...sotelenmis soganla,ay seklinde papateslerin kavrulmasi bol salca esliginde,bilimum baharatla simartilmasi....hem sicak hem soguk keyifle yenir..hele ki yaninda ev yapimi ekmek varsa,sosuna banilir keyifle...

bu aksam yemeginde dunden kalan ev ekmegi ve sutluce corbasi olucak...4 gunluk tatilim sona erdi,yarin is basi...iple cektigimi soyleyemiyecegim ama cok sukur ki iyi bir isim var,sikayet etmenin bir anlami yok..hem ne guzel hem gezdim,hem sogukta yuruyus yaptim,hem mutfagima hem temizligime vakit ayirdim bu 4 gunde..daha ne olsun..zirlama sibel diyorum kendime...sikayet yok,cok sukur var...

kendinize iyi bakin..yarin bir adet kek paylasmak icin burda olacagim....

No comments:

Post a Comment