30 December, 2009


each night is new years eve,each day is x-mas day..you make me feel this way:)


hazirmiyiz yeni yila...heyecanlimiyiz,umutlumuyuz?yeni kararlarimiz var mi?hani sigarayi yine birakiyormuyuz ya da spora daha cok mu zaman ayiriyoruz..daha mi pozitif oluyoruz,oyle her bir naneyi takmiyoruz degil mi kafamiza...

iste yaziyorum buraya ben...2-0-1-0 harika bir yil olucak..tuylerimin koklerinde,genlerimde hissediyorum bunu inanin ki...

yeni ajandami seviyorum,Di'cimin hediyesi...mor olan tabiiki benim..digeri keloshunki...beni bekleyen ozel gunleri yazdim bile coktan..zaten ben kendimi bildim bileli ajandasiz,gunluksuz,deftersiz kalmamisimdir..yas yedidir bu takinti basladiginda,halamlar sagolsun...duvar takvimi de hazir,uzerinde bolca ada resimleri var bu sene,kedi degil...isaret olsun dedim,bizi degisik yerlere bu sene gotursun artik,kursagimizda birakmasin heyecanimizi,istegimizi...

aldigim yeni bir kararim yok..sigaraya daha yeniden yeni basladim sayilir,vazgectim birakmaya calismaktan,birakamayacagimdan degil yaw,cidden seviyorum az da icsem..oyle aman aman spor manyagi degilim zaten,zaman zaman takilirim canim neye isterse...oyle cokkk hirsli da degilim hani aha da bu sene dukkanim oldu olmadi diye kendimi parcalamayacagim...bu sene kendimi evrene teslim ediyorum..buyursun getirsin,isteklerimi, hayallerimi... biliyor artik bunca kitaptan sonra degil mi...zaten en buyuk dilegim saglik,mutluluk benim ve sevdiklerimin ozellikle yeni yilda bizimle birlikte olucak defne'mizin sagligi...

yeni yila girmeden kirmizi don giyin,kapiya nar kirin,yeni yila girdiginizde 12 tane kuru uzum yiyin,her ay icin bir tane...iyi modda olun tamam mi..nasil baslarsa oyle gider derler yaw...

sagliginiz,neseniz,askiniz,sevginiz,paraniz, damak tadiniz eksik olmasin yeni yilda ve her daim...cileksuyunu,sizsiz birakmayin...keyifle kalin...

size yeni yil hediyem de bu sarki..iki senedir benim en sevdigim yeni yil-noel sarkisi..hatun pek cool zaten...dinleyin,eglenin...sozlerine bakmak isterseniz buraya tiklayiniz:) tiklayamayanlar icin de gabriella cilmi'den warm this winter sarkisi oldugunu belirteyim:)

optum guzel gozlerinizden....

21 comments:

  1. Kelosh ;-)

    My diary is so cute ... just like me ;-) Thank you for buying it for me darling ... I hope all your wishes and dreams come true in 2010 ... I wish you good health ... happiness ... looootsss of moneyyy ... and of course ... that your life is full of love (although I dont really need to wish that for you because you are loved by everyone who enters your world)

    Once again thank you for being with me through another year ... for supporting me during all my studying ... for getting me through another year without my parents ... thank you for being you, my life is better because you are in it ... the furry babies agree ;-) WE LOVE YOU xXx

    ReplyDelete
  2. :0) i don't no what to say...bless ur heart and of course ur cotton socks:) i love you very much too and my fury babies:) yes i would love a bit of extra money pls this year:) xxxx otherwise i'll be asking for a loan from you again and again and again:)

    ReplyDelete
  3. Kelsoh,

    What is mine is yours ... :-) xXx

    ReplyDelete
  4. i say to my other half "everything that's mine is mine and eveything that's yours is mine:)
    I hope all your wishes come true in 2010...Happy New Year!!!

    ReplyDelete
  5. Sibel'ciğim, ah ne güzel yazmışssın, 2010'da ki dileklerimden biri de seninle tanışmak, tüm bloglar olarak toplanmak, koca bir masa etrafında:) 2010 güzel gelsin demi, umutla, aşkla, en önemliside sağlıkla, kucak dolusu sevgiler ;)

    Not: Ajandaya bayıldım;)

    ReplyDelete
  6. I love you both.... you are so sweet... whatever you and kelosh wish for i hope and pray they will be true in 2010.
    Lots of health love and money....
    mutlu yillaarrr..
    Duy...

    ReplyDelete
  7. Benden de dua olsun size.. 2010 mutluluğu için..

    ReplyDelete
  8. what is mine is urs too hon:) xxx

    ReplyDelete
  9. gulsum'cum ur right:)thats what i should have said:)actuallyi don't need to say it,she nos from the bottom of her heart:) xx happy new year babes:)xxxx

    Prof'cum cok saol..sana da nice nice mutluluklar yeni yilda:)

    Zeynep'cim..hosgeldin,iyiki geldin..yeni yil sana da tum hakettigin guzellikleri getirsin dilerim...optum...

    Duy'cum..we love you moreeeee..and we'll see you in the new year may you have a wonderful year with an amazing s.o special...xxxxx and hugs

    ReplyDelete
  10. ajandana bende bayildim.
    ve bence bu yilda, gecen yillar gibi olcak. yasanmasi gereken hersey yasancak.

    gerektigi gibi yillar ;)

    ReplyDelete
  11. ayci'cim haklisin...yasanacaksa yasanacak yani..ne olursa olsun..bring it on 2010 diyelim o zaman...:)

    ReplyDelete
  12. Doya doya, tum umutlarinin, dileklerinin katlanarak gerceklestigi, saglikla, mutluluklarla dolu nice seneler olsun...

    ReplyDelete
  13. Ajandan paperblanks sanırım:) Yoksa yanıldım mı? Mutlu Yıllar:)

    ReplyDelete
  14. Ajandan paperblanks sanırım:) Yoksa yanıldım mı? Mutlu Yıllar:)

    ReplyDelete
  15. Dilekcim cok tesekkurler..senin ve ponpon hanim icin de herseyin en guzeli olsun:)

    ReplyDelete
  16. ozlem'cim evet paperbalanks ve harika,cok memnunum,sanirim bundan sonraki ajandalarim hep oyle olucak:) iyi yillar..

    ReplyDelete
  17. Bende de aynısı var:)Not defteri gerçi.Slim pembe:) Favori ajandam kendisi!Ailenin yurtdışına çıkan her ferdinin başının etini yiyerek paperblanks avına çıkartmıştım da, İngilterede bulunamadı benim paperblanks ama kardeşim geçen hafta Almanyadan 2010 ajandasını bulmuş:)Burada o kadar çeşit yok:)
    Güzel günlerde kullan...

    ReplyDelete
  18. ozlem'cim evet kesinlikle artik benim sahip olacagim tek ajanda artik kendisi,tam organiser yani..tesekkur ederim...

    Sevgili Ayse,hepmize mutlu olsun bu yil:)

    ReplyDelete
  19. Süper bir yıl olsun sana...narı kırdık..keyifle bekliyoruz..

    ReplyDelete
  20. :)hepimize tanya'cim hepimize:)

    ReplyDelete