28 February, 2019

Subat Ayi Meydan okumasi 28. ve son gun


Bugun meydan okumanin son gunu,neler oldu koca bir ay nasil gecti?Meydan okuma nasildi?


Sanirim blogosferde katildigim en renkli etkinlik bu oldu.Ezgi'cigime,blogosferimin biricik sari cicegine en basta tesekkuru bir borc bilirim,zira kendisinin hayatima kattigi canlilik,renk yetmiyormus gibi sayesinde blogum da senlendi.


Yeni blogcular tanimaktan mutluluk duydum.Bu hareketlilik bana 14 yil oncesini hatirlatti,parcasi olmaktan gurur duydum.Sanirim sadece 3 kez 2 gunu birlestirerek yazdim calisma tempomdan sebep.Sonlara dogru yorulmadim desem yalan olur.Anladim ki blog yazmak, ciddi bir is gercekten bu isten para kazananlar icin, surekli bir uretkenlik gerekiyor.

Her gun yazabilirmiyim bilemiyorum,zaten yillardir genelde haftada 3,hic olmadi 1 yazi yazmaya calisiyorum.

Ogrendim ki,benim okuyucum liste ve Tesekkur Cuma'si seviyor.

Ogrendim ki,meydan okuma bana iyi geliyor,kendime verdigim sozleri bu sekilde daha iyi tutuyorum.(Mart ayinda kendi kendime ozel bir meydan okuma yapacagim,soz verdim kendime)

Yine iyice anladim ki blogosfer,cok ozel bir yer.Gercekten burda olan insanlarin ozel bir buyusu,kalitesi var.

Hepinize katildiginiz,okudugunuz,yorum yaptiginiz icin her zaman mutesekkirim bilirsiniz.Dilerim daha uzun yillar,nice guzel yazilarla,bilgilerle,tecrubelerle,anilarla burada olalim.

Sanirim Subat 2019,en cok yazdigim ay oldu.Yan taraftaki tum basliklar bu meydan okumaya ait😊

Hepinize sevgiler,iyi ki varsiniz!

Hoscakal bucur Subat,cok guzel gectin bu yil😍💓💓💓

18 comments:

  1. Unutulmayacak bir Şubat yaşadık. Üzerimde tatlı bir yorgunluk. Güzel paylaşımlarınız için teşekkürler ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle Esra,kalbime altin harflerle yazildi.

      Delete
  2. Son 10 meydan okumayı okuyabildim, sessiz sedasız bir okuyucu olarak buraya yazmak istedim. Keyifle okudum lütfen daha sık yazın ki okuyabilelim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahsen,cokkkkkk tesekkurler.Ben de elimden geldigince yazmaya calisacagim.Sevgiler.

      Delete
  3. Iyi ki yazdınız hepiniz

    ReplyDelete
  4. Gerçekten çok güzel oldu şubat hepberaberce 😍

    ReplyDelete
  5. sizde iyi ki katılmışsınız.

    ReplyDelete
  6. Nice paylaşımlarda buluşmak üzere, sevgiyle takipteyimm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler Derya'cim:) daha nicelerine insanlah.

      Delete
  7. Sen de iyi ki vardın, hep ol. Keşke yeni bir meydan okuma daha olsa diyeceğim geliyor dünden beri ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seni tanidigima cok memnun oldum Ecehan'cim:) sanki benim de oyle diyesim var:)

      Delete
  8. merhaba sibel hanımcım, yeni keşfetyim blogunuzu sanırım meydan okuma varmış kaçırdım :( severek izlemeye aldım bende beklerim bloguma sevgiler :)))

    ReplyDelete
  9. Bazı yazıları ancak okuyabiliyorum, okudukça renkli şubat ayımıza geri dönüyorum...
    Çok tatlısın <3 Sen de en güzel çiçeksin bu blogosferde, iyi ki varsın iyi ki hepbareber yazdık <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) tesekkur ederim Ezgi'cim hep canli kalalim dilerim:)

      Delete