29 August, 2010


Sevda'li gunler simdilik sona ermistir!!!!




yoktum ne zamandir,sebebi vardi..kavusmakla mesguldum..eski dostuma..uzun suredir gormedigim,ilk tanidigim zamandan beri hayran oldugum,onu tanidigimdan beri,bir sekilde gelistigimi,guzellestigimi hissettigim dostuma kavusmakla doluydum...


geldi bir nevi aniden...ben hani artik,hele ki bu sehirde onunla gorusecegimi dusunmedigim bir zamanda,beliriverdi Heatrow'un besinci terminalinde..varisindan once baslamisti icimde kelebekler pirpir etmeye,zihnimde gecirdigim yazlar canlanmaya...donusunu dusundukce,gozlerim dolmaya...




o geldi,ben atladim daha tam varistan cikisini beklemeden boynuna,simsiki sarildim..ona sarildikca ben,kardeslerime,anneme,babama, gecirdigim yaz anilarina,ulkemde neyim varsa,hepsine sarildim,hepsine kavustum sanki...


daha metroya ilk varista basladi shen kahkahalar..hemde nasil kahkahalar,ulu orta..gozlerimden yaslar geldi,karnima agrilar girdi resmen...nasilda hatirlatti bana unuttuklarimi,halbuki gelisini bildigimden beri,ben herseyi gozumde ve kalbimde canlandirdigimi saniyordum..megerse beni koc kovalamis,kicima boynuzu giricekmis neredeyse..o anlattikca ben guldum,guldukce hatirladim...biz guldukce karsimizdaki yakisikli cocuk bizi kesti,bize baktikca o da gizli gizli guldu....
gelisiyle ben,london'ima daha cok asik oldum sanki.cok gezdik,gezdi...cok konustuk,cok anlattik...cok eglendik..fazlaca ictik,ne bulduysak..sigara, guzel kokulu puro,icki...yedik de..cok yuruduk...aksamlarimiza renk geldi...pisirebildigim ne varsa pisirdim,ben ne yiyorsam yesin,ben ne okuyorsam okusun,bilsin istedim.kedilerim ona,o kedilerime asik oldu,keloshumun kalbine bile taht kurdu,acilmaz sandigim kapali kutu keloshum,onunla sanki ayri bir bag kurdu...o boyle oldukca,ben actim kalbimi iyice,ayni eski gunledeki gibi...
hicbirsey degismemis aramizda..bir de zamanla,mesafeyle hersey degisir derler...yalan derler...
insanin kalbine cuk diye oturmus biri varsa,hicbirsey degismez,bilakis sanki daha guzellesir hersey..hos bu da bir degismedir ya...
harika gunler gecirdim,bir haftada 500 kusur kare fotograf cektim,gitmedigim publara gittim,bir dolu taki alisverisi yaptim,bir dolu soz verdim yine kendime,o da verdi ama...
o gitti bugun,tabii gozyaslarima yine engel olamadim..zaten her yaz sonu aglardik neredeyse,sanki ayri sehirlerdeymisiz gibi,halbuki ayni sehrin,iki ayri kitasindaydik biz ve o kitadan o kitaya mektup yazardik biz ayni sehirde,yazlarimiz icin ayri gunlukler tutardik...
o gitti,sonbahar geldi iyice..usuyoruz artik,pazen pijama,uzerine cilekli sabahlik giyorum ben su an...ellerim bile usuyor...sanirim artik terlik de giyip disarlara cikamayiz...
o gitti,beni bir dolu yepyeni kitapla basbasa birakti,bir dolu aniyla..ve tabii ki facebook'la..o kadar gicik oldugum facebook'a bende kayit oldum artik en gizlisinden,perim icin,kardesim icin,onun icin...
o gitti,neyse ki eylul geldi..
zafer bayramimiz,eylulumuz kutlu olsun..dostsuz kalmayalim...
sevgiyle....

7 comments:

  1. İyi ki böyle güzel dostlarımız var değil mi? çok sevindim canım, uzaklarda dostuna kavuşmana :)
    fotoğraflar harika bu arada..

    ReplyDelete
  2. evet nazo'cum Alllah onlarsiz birakmasin...

    ReplyDelete
  3. Ne guzel fotograflar,cok nostaljik..

    ReplyDelete
  4. Simdi ne denir yasananlar bu tarifte ve bu lezzette anlatilinca. canim arkadasim, sen ne guzel ne tatli insansin ve ne guzel herseyin kaldigi yerden devam etmesi. hayatimin en guzel tatillerinden birisi oldu, en guzel paylasimlarindan hem de. ben tekrar gelmek icin planlar yapiyorum.... ve sizi de dort gozle bekliyorum=)

    ReplyDelete
  5. tatlim benim, birlikte buyuduklerinle aradan 50 yilda gecse hersey kaldıgı yerden devam ediyor araya zaman girmemiş gibi daha dun birlikteymişsin gibi cunku hayatlarımızdaki şartlar ne kadar değişirse değişsin birbirimizin kalplerini dusuncelerimizi özümüzü biliyoruz cunku birlikte şekillendirdik. Seni çok seviyorum.... Nesli

    ReplyDelete
  6. nes ve sev:) ben ikinizi de cok seviyorum..nes'cim sevda ile kulaklarini cinlatmistik biliyormusun,gecenin korunde beni gormeye geldin diye,canim benim,sen de bir baskasin ve ben sayenizde kutsanmisim cidden:)

    ReplyDelete