15 August, 2010


alti yuz....

600. paylasimi bu Cileksuyu'nun,dolayisi ile benim...Paylastiklarimin sayisi,paylasmadiklarimdan cok..kimi zaman aman kime ne,niye paylasiyorum ki desemde..cok da seyinde sanki insanlarin,beni okumak diye dusunsem de....kendimi Cileksuyu olmadan dusunemiyorum ben artik..hani gercekten istedigim icin yazmak istiyorum,gorev oldugu icin degil..kimi zaman kufretmek istiyorum,kimi zaman herseye ve herkese sarilmak...ve sanirim bunu yapiyorum da...hic de negatif yazmak istemiyorum diye soz vermiyorum kimseye,bu benim hayatimsa,icimden negatif yazmak geliyorsa,yazicagim,belki iki satir destek dilenecegim tanimadiklarimdan...ya da kufur edesim gelir bazen konusurken mesela,yazarken neden kendimi baskalastirayim ki,leydi olmaya calisayim...oldugum gibi olsun istiyorum bu blog ve oyle kalsin,yazildigi surece....

ben aslinda bugun dylan'imi yazmak istedim,az once arsivimi duzenlerken,baktik ki 600 olmusum,yer vermeden olmaz dedim 600.ye...

dylan cok hasta,icim parcalaniyor resmen..aslinda en buyugumuz adonis'le basladi,bir nevi salgin,kusma ve ishal..yedikleri herseyi cikarttilar sirayla.yemektendir belki diye dusunduk.sira dylan'a geldi ama dylan hala iyilesemedi..hatta hic yemiyor,icmiyor,bugun zorla agzina kasikla su verdik,blendirdan gecirdigimiz mamasini yedirdik..iki gundur iyilesicek diye,vet'e de goturmedik,bugun kalktik gittik acilinden,tasinmislar ve telefonda bizi yonlendiren kadin,soylemiyor son ana kadar,biz de kizdik,uzerimizde ne otobus karti var ne de para var taksiye binmek icin..bugun kalsin,yarin getiririz diye karar verdik,belki toparlanir..dylan zaten cok saglikli bir kedi degildi basindan beri,belki o yuzden kendi caplarinda gecirdikleri bu kucuk salgin,dylan'i daha cok etkiledi..bilemiyorum...oyle ki acaba,yarin uyutabilcegini soyler mi vet diye dusunmeye basladik.

iki gundur,yanindayiz,disari cikmadik bile yanliz kalmasin diye,butun planlar onun icin iptal oldu...yeter ki iyilessin,yine beni kizdirsin,hic umurumda degil..iyilesince zaten ben ona hic kizmiycam artik...

o kadar gerilmisim ki,telefonda,sana sunu getirdim Izmir'den, diyen arkadasima agladim hungur hungur...

halbuki ne kadar da pozitiftim ve mutluydum,okudugum kitabi uygulamaya calisiyordum ki,artik pozitif dusunce kitaplarinin da bir nevi bullshit olduguna karar verdim..:(

butun haftasonunu da temizlik yaparak,fazlaliklardan kurtularak gecirdim...

hepinize bereketli bir ramazan diliyorum,sadece sofralariniza degil,ruhunuzda da olsun bin bereket...

10 comments:

  1. nekadar masumca yazmışsın ben ona iyileşince kızmıycam artık diye:( canım benim..iyileşsin..

    ReplyDelete
  2. acıkcası ben pek hayvan sevgisi olan biri degıldım...sonra hayvanlarla ilgili birsey yasadıktan veya sahit olduktan sonra, sevmeye basladım.

    suan icin bir ev hayvanım yok, bir gün olur mu bilmiyorum...

    fakat bir hayvan böyle hasta oldugu zaman neler hissedildigini cok iyi anlıyorum. bu yüzden dylan bir an önce iyileşsin İSTİYORUM.

    bu İSTİYORUMU da lanet olası kisisel gelisim kitaplarından dolayı yazdım.

    cidden bu kadar BULLSHİT görmedim bende hayatımda...

    ReplyDelete
  3. zeynepcim cok masumumdur ben:) ama soz verdim valla kizmiycam,cok sukur iyilesiyor yavasca:)

    Ayci'cim hosgeldin,dogru zaman geldiginde belki seninde olur bir hayvancigin,ama iyi dusun almadan once ve abartip bizim gibi 4 tane falan sahiplenme,maddi manevi cok zor oluyor cunku...ama iyiki varlar diyorsun...evet o kitaplara ayri bir post yazicam bir gun,kotu gunde bullshit iyi gunde super iyse yariyorlar oluyor:)

    ReplyDelete
  4. Sevgili Sibel
    Bende bir kedi sever ve besler olarak seni çok iyi anlıyorum...
    Dylan'a acil şifalar diliyorum...
    İyileşme haberlerini bekliyorum...
    SEvgilerimle...
    Denizece

    ReplyDelete
  5. selam Denizece.tesekkurler iyi dileklerin icin..sanirim dylan dostlarimin dualarini duydu ve iyilesti cokca,hani dlei gibi kosup oynamiyor hala ama yiyor iciyor ve mirliyor cok sukur ki..o kadar kotuydu ki,olucek sandik resmen..dilerim tekrar yasanmasin..sevgiler ve cok tesekkurler..

    ReplyDelete
  6. Insallah ben bu satirlari yazarken hicbirseycigi kalmamistir diyecektim ki, diger yorumlarda iyilestigini okudum cok sevindim! Ayni seyleri bir de cocugunda yasadigini dusun :(( Gene pozitif ol, istisnalar kaideyi bozmaz :)

    ReplyDelete
  7. berceste'cim evet,iyilseti dylan ve o hastayken ben hep kendime dedim bende anne olucak yurek cesaret yok dedim durdum kendime..allah kolaylik versin annelere gercekten..

    ReplyDelete
  8. resme bayldık oğlımla.Darısı başımıza.

    ReplyDelete
  9. Sibel'im yeni post'unu bekliyoruz Dylanla ilgili umarım iyileşmiştir.
    Seni seviyorum canım arkadasım,sevginle iyileştirmişsindir kedicigi eminim.
    mucks

    Lila-Nar

    ReplyDelete
  10. selam elzem,tesekkurler.dilerim en yakinda kavusursunuz harika bir kediye..sevgiler ikinize de..

    nar'cim,iyilesti iyilesti dilancim cok sukur,yakinda doneri,ilham gelince:)

    ReplyDelete