23 August, 2012

Hayat,lutuflarla dolu,gorebiliyormuyuz?

Biraz kuskonmaz.

Biraz beyaz peynir,kabak.

Biraz #cizilencumleler,dosttan gelen guzel mesaj.

Biraz aksam piknigi,yine Bol makarnali,Thames kenari temiz hava.

Biraz sonbahar mujdecisi,onume dusen yaprak.

Biraz cikulata,biraz bira,bolca muhabbet,bolca hayal...Bolca sevilen dost.

Biraz Defne'den kalanlar,cimbizimi ararken,cekilen koltuk Altinda bulunan,hic beklemedigim...Hele o maymun,oyle cok anisi var ki,basina gelmedik kalmamisti garibimin:)

Yattigimda tepemdeki gok ve agaclarin yapraklari...

Ve beni cok uzun zaman sizlanmadan ayakta tasiyan saglikli ayaklarim...

Cantasiz,cuzdansiz,sadece otobus kartimla Ciktim bu aksam disari ve bunlari hissettim.Esofmanli,terlikli,makyajsiz...attim terlikleri ayaktan,bastim cimlere.Aldim tum
Pozitif elektrigi.Yesile,bahceye doymus bunyeme iyi geldi nehir havasi,gitmis-gelmis nehir oyle yakindi ki Bize :) cok sevdigim Greenwich'de.

Cok calisacagim yarin ve haftasonu,sonra da mola verecegim bir sure.

Kiymetinizi bilin,Bildirin ve kendizi simartin bir sekilde,hic para harcamasanizda...

Serefinize,Serefine Hayat'cim:)

Cheers!!!! Xxxx


4 comments:

  1. Süper fotoğraflar, keyfin daim olsun.

    ReplyDelete
  2. Asabi Bakire,tesekkurler,hepimiz icin:)

    ReplyDelete
  3. çok keyifle okudum... hele o kitapta alçı çizili cümleler.. boşuna çizilmemişler.

    ReplyDelete