08 November, 2015

#yuruyelimguzelleselim



Mutlu Pazarlar blog okumayı,sonbaharı sevenler.Bu postu sonbaharda benim gibi sermest olanlara ithaf ediyorum.Bir ay kaldı,seneye kadar bu güzellikten mahrum kalacağız:( Şimdiden ucundan azcık yılbaşı süslerinin fotoğraflarını görmeye başladım,hatta geçen gün Michael Bubble'nin Noel şarkılarından birini bile duydum.Şoktayım diyemem,alıştım....Neredeyse iki haftadır mağazada yılbaşı süsleri satışına başlandı,mağaza süslendi,menü de bu hafta yenilendi...Çokça kırmızıyız bu memlekette bu aralar,benim gibi yılın her gününde kırmızıseverler için önemli bir değişiklik değil,hatta kırmızıyı sezonluk sevenlere kaşlarımı çatasım geliyor;)Şaka bir yana,Aralık'a kadar benden bolca sonbahar,sonra belki  biraz yılbaşı,Noel süsü....Nasıl geçti bu kadar çabuk bir yıl daha sahi?


Dün akşam 7'de kendimi yatak odasına kapattım,zorlansamda uyudum,12 gibi uyandım,kitap okudum,yine uyudum:) Sabahın ilk ışıkları ile uyandım,yulafımı yatakta yedim,siyahlarımı yıkadım,kedilerin kumunu değiştirdim,makineyi boşalttım,9:30 gibi kendimi dışarı attım.


Bir haftadır Greenwich'e gideyim istiyorum,eskisi gibi sık gitmiyorum.Bu mevsimde Greenwich hep iyi bir fikir,hep iyi hissettirir beni bu şehre ilk geldiğim günlerden beri...


Koşanlar,yürüyenler...Hava da fena değil,bu mevsim için ılık bile sayılabilir...Turistler,aileler...Hep bir yoğun Greenwich,iyi ki sabahların insanıyım da kalabalık basmadan keyfini sürebiliyorum Greenwich'in...


Bir dolu yeni dükkan,kafe,restoran.14 senedir burda olan ben,neyin nerde olduğunu hatırlıyorum....


Bu kare bugünden favorim;)


Hepinize sonbaharın güzelliğine doyduğunuz,kolay bir hafta diliyorum...

No comments:

Post a Comment