09 June, 2017

Fank u friday❤️Tesekkur Cuma'si #143❤️


Ne zamandir yazasim yoktu o yuzden bu haftaki FUF,double degil triple😁 Muhtemelen bir sureligine de son olabilir bu FUF,zira sosyal medya orucuna girmeye niyetliydim ne zamandir.Bugun itibari ile FB ve IG molasi verebilmeyi,uygulamalari telefonumdan silmeyi basardim.Resmen aylardir aklimdan gecen bu dusunceyi ancak bugun hayata gecirebildim.Ozlem ile liste projemiz olmasa,bloga da mola verebilirdim.

Son iki haftadir gunler benim icin gecmek bilmiyor,sanki her gun birbirinden uzun.Onumuzdeki hafta da bir gecsin,sevdiklerime kavusayim,kendime gelirim diye umuyorum.

Evet belki pek gergin,kizgin,umutsuz bir donem gecirdim ama o duygular bile hep gorduklerimi fark etmeme engel olamadi,cok sukur ki!

Bu haftanin en buyuk sukrani,Kuzey Aras'in saglikla iki hafta erken ailemize katilmasi oldu.Beni yeniden teyze olma onuruna eristirdi minigim,kendisini bir an once koklamak icin can atiyorum.Bunun disinda sevdiklerimin sagligina,ben zor gunler gecirirken hic beklemedigim destegi veren anlayisli mudurlerime cokkkkkk mutesekkirim.

Kisa bir onyazidan sonra gelelim,minnak anlara....


Iyi yapilan isi goren, tesekkurunu ve hediyesini ihmal etmeyen mudurlerime....


Topraktan fiskiran zarif papatyalara....



Cok ama cok guzel kokan agac kutuklerine....(evet,egildim kokladim,keske size de gonderebilsem o kokuyu)


Is oncesi cimen ustu keyiflerine...(bu kitabi anlamayan,anlamamasina ragmen anlamak icin okumaya devam eden tek sahis ben miyim?)






Her yasta ve her yuruyuste hep bir ayri guzel gozuken ASK'A ve askini askla yasayan ciftlere....💗💗💗💗


Ozlemcim'in kitap onerisine ve sahane sohpetine....


En sonunda bisikletimin ustune musamma alabilmeme....





Iciniz mi aciyor?Ne gam!!!!! Hayat devam ediyor.cicek ekin....Mutesekkirim tporaga,cicege,saksilara,bahceye,renklere,simdi saksi olan mutfak malzemelerime....


Evde hediye paketi kagidi olmasina....


Kabagin karabugday ile muhtesem uyumuna.Zeytinyagli kabagi bir de boyle deneyin,tavsiye ederim....



Babaannemi hatirlatan imambayildi ve mucvere....Cok seviyorum...



Yeliz'cim ile kahve keyiflerine...Mukemmel bir gun gecirmek icin mukemmel bir gun.


Dondurmadan aksam yemeklerine...




Ariana Grande'ye...Mancester'daki konseri esnasindaki bombalamada  olenler,geride kalanlar icin bu konseri organize etti ki,23 yasindaki bir kadinin bu comertligi hepimizi etkiledi.Cok duygusal bir konserdi,J.Bieber'a sempati duyacagimi hic dusunmezdim ve tabii ki Chris Martin her zamanki gibi muhtesemdi.Muzige ve muzigi guzellikler icin kullanan insanlara cok mutesekkirim...




 Haziran benim dogumgunu ayim.Sparks unutmamis,mutesekkirim.Hic alisveris yapasim, birsey alasim yok ama bana her seferinde yeni kiyafetler ile gel diyen bir annem var😟 Bayramlik alayim bari ki bayramlik agzimi ve gonlumu acmayayim iki haftaligina.


Camasir makinesinden tikir tikir sesler geliyor.Iyi ki aklima lastiginin altini kontrol etmek gelmis.Icinden bunlar cikti ve sustu benim emektar makinem.Yillardir tikir tikir isleyen makineme ve hep guvendigim BOSCH'a cokkkkkkkkkk mutesekkirim...


Yagmur yikiyor Londra'yi bugunlerde cokca,mutesekkirim...


Yagmur izleme keyiflerine...


Yuruyuste karsima cikan, yoluma dokulen ciceklere...Bu ne ilk,ne de son...Bu arada bu yil hala cicek koparmadim,dilek dilemek icin hindiba haric...Zaten artik onu da koparip,ufleyip,dilek dilemem...





En sonunda beyaz tabaklarimi oje ile boyayabilmis olmama.Siz de yapmak isterseniz suraya tiklayabilirsiniz.@evdeoyunvar'dan ogrendigim bir taktik ki,benim gibi soyut sanat severler icin basit ve ucuz bir yontem.Dilegim kendime boya alip,tuvalde bu renkleri birlestirebilmek.Bitmeyen ojelerden de kurtulmanin en guzel yolu.Yalniz pis bir is,eldiven giymeyi unutmayin benim gibi:)

Hepinize iyi bir haftasonu diliyorum.Listelerde gorusmek uzere....

No comments:

Post a Comment