16 June, 2017

Fank u Friday-tesekkur Cumas'si #144


Selam dostlar...Tatil oncesi araya bir FUF koymadan edemedim.Siz bunu okurken ben havaalanina dogru yola cikiyor olacagim.Dilerim kolay bir yolculuk olsun,hersey su gibi aksin.Yolculuk oncesi gerilenlerdenim ben.Az once valizimi hazirladim,zaten hep son ana birakirim.Yine bir dolu bebek hediyesi ile dolu valizim,cok renkli,cok cici.Bu hafta aramiza ufakligimin kizi da katildi,tam olduk.Bir de Elif Mina'miz var artik.Minnoslarim beni bekleyemedi ve son iki haftadir yasadigimiz heyecanlar ile kalbimiz sevincten patlamak uzere olabilir😊😊😊 Sevincli,mutlu ve cok mutesekkiriz ailecek.Bugunlere de cok sukur.Yeni yasima ilk kez  hala, yeniden teyze olarak olarak girecegim.

Basta her zamanki gibi sevdiklerimin sagligina,yasadigimiz sevinclere,yine yeniden aileme (umarim) saglikla kavusabilecek olmama cok mutesekkirim.

Bunun disinda,Yeliz'imin ince dusuncesine,


Yoluma dokulen kalplere...Tabiat Ana,ben de seni cokkkkkkkkkkkkkkk seviyorum...Sen beni hep iyi hissettirensin...


Bu banyo temizleyecisine,cokkkkkkkkkk guzel kokuyor...



En sonunda sakayik alabilmeme...Sakiyorum arkadaslar sakayik gorunce,alinca ben...boyle  kafama takiyorum evde gezinip,foto cekiyorum cesit cesit.Dokulen yapraklarini oyle birakiyorum,iyice yok olana kadar....


Teyzemle kitap takasimiza...Bu kitaplar Samsun'dan yola cikip Avrupa'yi gorerek bana ulasmisti gecen yaz,simdi Londra-Istanbul-Trabzon yolculugu yapacaklar😊 Teyzemden de bana 4 kitap gelecek,su meshur FI serisi,merakimdan okuyacagim okumayacagim demis olsam da.


Bu kitabi o telefon kulubesi kitapliginda birakana...Hakkinda yazacagim uzunca...


Serap'im hediye paketlemelerine.....







Arya'li vakitlere...Yavrukus 1 yasina yaklasiyor,etrafinda hep mutluyuz...Cok mutlu bir omrun olsun minigim benim.


Tabii ki dogum gunu hediyelerimizi paylasmamiza...



Serap'imla bol kalorili keyifli muhabbetlerimize.....



 Yine bir yardim kurulusuna destek verebilmis olmama...Bu sefer (St Christopher's secilmis yardim kurulusumuzdu.Hastalarin bakildigi,hatta son nefeslerini vermek icin sectikleri yer) dukkanlarini boyadik.Gecen sene de surda yurumustuk.Elimden geldigince yardim kuruluslarina destek olacagim omrum el verdigince.Gonullu olmak,gonlu genisletiyor.


Tabii ki dogum gunumu hic unutmayan Serap'ima...Iyi ki dostlarim var.

Okudugunuz icin size,usenmeden kitap onermek icin mail atan ve beni simdiden sevecegime inandigim bir yazar ile tanistiran Nihal'e cokkkkkkkkkkkk mutesekkerim....

Hepimize mutlu,huzurlu bir haftasonu ve sevgi dolu,dopdolu bir bayram dilerim...

2 comments:

  1. İyi tatiller, iyi bayramlar Sibelcim.
    Yeni yaşın kutlu olsun. Sağlık ve huzur getirsin sana ve tüm sevdiklerine...

    ReplyDelete