04 September, 2012

okudum,bitirdim,zevkle tavsiye ederim,Mino'nun Siyah gulu-Husnu Arkan

 
Hosgeldin Eylul,oyle guzelsin ki diyorum her sene.Adin da,kendin de,getirdiklerinde,icinde doganlarda hep ayri guzel sanki.
 
 
Okudum,bitirdim,cok etkilendim,cok agladim,herkesin okumasini cok isterim.Mino'ya asik oldum,Mino'da, sanki bazi cumlelerinde kendimi buldum.Icime bir yumruk oturdu sonlarina dogru.O YUMRUGU KUSMAK ISTEDIM SANKI,belki o yuzden cok agladim,ben daha once bu kadar bir kitapta aglamamistim.
 
 
asagidaki fotografta ilk okunmasi gereken,yukardaki cumle ile bitiyor o paragraf.123.sayfa yukarida.
 
Sanirim bu kitapla ilgili,unutmayacagim bir animi da paylasmam sart.#cizilencumleler hic eksik olmasin umarim.
 
Anekdot:)'a gelince.
 
Bugun bitirdim bu kitabi,son 20 kusur sayfam kalmisti,bazi yerlerinde dedim ya yumruklar tikandi bogazima diye,en buyugu bugun tikandi nedense.Tutamadim kendimi,hafiften,sessizden aglamaya basladim otobuste,inmek icin dugmeye bastim-hala bitmememisti kitap- ayakta  durmasini beklerken otobusun,yanimdaki cocuk gozyaslarimi gordu,cirkince birsey,isci idi sanki,hafiften koluma dokunarak iyimiyim diye sordu,evet dedim iyiyim,yanaklarin yaslanmis da dedi(ki gozumde gunes gozlugum var,kimsenin bana bakicagini dusunmuyorum,tutmasam kendimi anira anira agliyacagim),yoo iyiyim dedim,yoksa kitaptan dolayi mi agliyorsun dedi,(o arada parmagimi kaldigim yerde birakaraktan tutuyorum elimde  kitabimi) EvET dedim,nece dedi,Turkce dedim,Ben Turklerin cok guclu oldugunu sanirdim dedi,oyleyiz ama fazla duygusaliz dedim:) guldum,dostca yine koluma dokundu,bende erkek arkadasindan  dolayi agliyorsun sandim dedi:) indim otobusten,son sayfalarimla basbasa kaldim,donemecli yolda yururken,eve gelene kadar,aglaya aglaya bitirdim kitabi.
 
Eve gelince de icinde hediye verilen cd'yi taktim hemen,bir posta da o sarkiyi dinlerken agladim ben.Bazi sarkilar,muzikler,satirlar insanin.....
 
Kendinize iyi bakin,Eylul'un tadini cikarin.
Ben bir haftaligina,10 sene sonra ilk kez tatile cikiyorum,mola ya da aile ziyareti degil,sadece hersey dahil bir tatil.Yapmak istedigim sadece yuzmek,okumak,yayilmak,uyumak ve yemek,kimse ile konusmak istemiyorum mumkunse.Doya doya denize bakmak,anlamadigim,artik tamamen unuttugum diger yabanci dilimi belki biraz duymak,farkli seylere sahit olmak adina kaciyorum bir haftaligina Akdeniz'in bir kiyisina.Tazelenerekten,,kendimi biraz simartaraktan donecegim.
 
Guzelliklerle kalin.
 
not:alt fotografta bahsedilen filmin adi,Gulun adi,ben cok etkilenmistim ondan da cok zaman once,aklinizda bulunsun.Hee belki biraz da Ezgi'nin Gunlugu takilin olmaz mi?
 
 

No comments:

Post a Comment