01 May, 2021

Hayatimin en guzel hediyesi


 Selam benim tatli okuyucularim.Bu yaziyi dun yazmaya niyetliydim ama sosyal bir kelebek olmaya basladigimdan,P ile bahcede oturup 11'e kadar muhabbet ettim,saatin o kadar da gectigini fark etmeden.


Dun hayatimin en guzel hediyelerinden birini aldim.

En bastan anlatayim;

Gecen ay @itsmeaylincifci sayesinde @mindful.scissors ile tanistim.Kolaja olan sempatim bu iki kadin sayesinde daha da depresti.

@mindful.scisssors'in Aylin'i yaptigi kolajlari ipek esarplara da kondurdugunu gorunce ve yesilli sarili Kuslarin Sarkisina asik olunca hemen kendime ismarlamak istedim. Online dukkani shopier.com'da.Hatta gecen ay maasim yatinca,sabahin korunde kendime bu esarbi ismarlamak icin ugrasiyordum,o kadar asik olmusum💗 Ne yazik ki shopier,yurt disi ile alis-veris yaptirmiyor simdilik.Ptt kargoya guvenilmez vs diye dusunurken,aklima kardesimin evine gonderilmesi geldi.Hemen kardesim aldi,fularim da oraya gitti.Yani 1 Temmuz'da her sey yolunda giderse sadece aileme kavusmuyorum,Kuslarin Sarkisina da kavusuyorum.💗 Bu arada bu alis-veris insani cok iyi hissettiriyor cunku kendinize aldiginiz hediyenin gelirinin %20'si "Mor Cati Kadin Siginagi Vakfi"na bagislaniyor.Bir de dukkaninda yazdigi tanitim yazisi oyle guzel anlatiyor ki hayati."yargilamadan kesen,farkinda bir makasin yarattiklari"

Aylin'in yaptigi kolajlar cok yaratici ve IG hesabi kolajin altina paylastigi farkindalik yaratan guzel cumlelerle dolu,hem goze hem ruha iyi gelen,benim son zamanlarda cok ama cok severek takip ettigim hesaplardan biri.

Velhasil yaptiklari ile zaten ruhuma dokunmus,beni kendine,yaptigi ise hayran birakmis bu kadin, bana bir de kolaj hediye etti ve beni kalbimden vurdu.Bir selenofil olarak,hem de asiri derecede Ay'a asik,Ay'dan her yonde etkilenen ve yonetilen bir Yengec burcu olarak bana daha guzel bir kolaj yapamazdi.Bahar dallarina olan sevdami bilmeyen yok tabii ki.Iste bu sahane kadinin sahane kolaji artik benim profil fotografim olacak.

Iyi ki tanimisim seni Aylin! Iyi ki hayatima cok guzel bir sekilde ince ince dokunuyor olmussun.Insanlah pembeli bir esarp yaparsin bir gun,onu da ismarlarim.💕💕💕🌸🌸🌸 Pembe,sakurali falan😉 Neden cunku,pembe kazagimin bir esarba ihtiyaci var ve ben pembeye inaniyorum💞


Nasil buldunuz icinde benim de oldugum kolaji?


3 comments:

  1. çok güzel olmuş :)
    harika duruyorsun :)
    güle güle kullan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rica ederim. sanatçı bir ruhun var anlaşılan :)

      Delete