18 July, 2021

Pazar'lari Pek Severim #45


Selam,Mutlu Pazar'lar,simdiden Iyi Bayramlar dilerim dostlar.Unuturum,yazamam belki diye simdiden bayraminizi kutluyorum.Ege'den tatil paylasimlarini izlemekten icim bir hos oldu.gozlerim doldu.Ben bir tatili burda yedim,yeterince yedigim icin de zaten 2 gun once ise donmeye karar verdim.Yarin donuyorum,icimden gelmiyor  dogrusu,sadece  isimin varligina sukrediyorum.Bolca dusunme firsatim oldu bu donemde,isimi sevmedigimi bir kere daha anladim.Kicimi yirttim mudur yardimcisi olmak icin,lakin beni ruhen hic de tatmin etmedigini bilakis ruhumu kirlettigini bir kez daha anladim.Bu ise simdilik devam edebilmemin 3  sebebi var,patronum,cok sevdigim bir is arkadasim ve maasim.Tabii ki masrafimi karsilayacak bir durumum olsaydi simdiye dek istifami vermistim,hatta vermeden once hastalik izinlerini sonuna kadar kullanmistim.Neyse Sibel'cim durmak yok calismaya devam,sikayet yok her seye ragmen yasamaya devam.Ne de olsa herkesin bir derdi var,kavanoz gotlu dunya hangimizi dertsiz birakir ki? 

Son haftada neler yaptim?

Allan ve Roz'a misafir oldum.Sanirim bu yil en cok oturdugum,yayildigim gunler onlarin yanindaydi.Isten geldiklerinde onlara oglen yemegi hazirladim,sofrayi kurdum bekledim.Aksam yemegine spagetti bolonez yaptim.Bahcede yayildim.Allan sayesinde guzel bir yerde yuruyus yaptim,bir aksam ustu de Folkstone'a yuruyuse gittik,gunesli ama serindi.Cuma donecegime,Cumartesi donmeye karar verdim ve gidis saatine kadar bahcede guneslendim.



Hayatimin aski Fred ile olmak muhtesemdi.Hersey yolunda giderse,bir mucize olursa piyangoyu kazanmak gibi Fred' temelli yanima almak istiyorum.Full time calissam bile ogluma bakici tutacagim😃 Adonis ve Dylan'i da tabii ki.Soyle minnak,aydinlik,bahceli bir ev en buyuk hayalim.

Sadece 1 kitap bitirebildim,onu da yoneticiligime,menejerligime katkisi olur belki diye okudum.Aldigimiz egitimlerde oldukca bahsi gecen bir deyim "kurbagayi yemek" yani en sevmediginiz isi en once yapmak,ertelememek.Bu kitaba detayli bir yazi yazmak istedim icinde notlarla ama belki ilginizi cekmez diye gozunuzu yormak istemiyorum.Eger isterseniz yorumlara yazin,ben de elimden geldigince kisaca anlatayim.





Folkstone,Anthony Gormley'nin Demir Adami.Kent kiyisinda kendisinin baska heykelleriyle de karsilasilabilir.


Dun Ogleden sonra gelir gelmez alisverisimi yaptim,camasirlarimi yikadim.Kendine ait minnacik bir oda bile olsa,geri donmenin ne buyuk bir mutluluk oldugunu dusundum.Su andaki hayatim  bir odada ve bahcede geciyor,ihtiyacim olanlar ve yanimda getirebildigim en sevdigim esyalarla cevriliyim....Insan cok seyini kaybetmis bile olsa,ne kadar da cok sey kazandigini gorebiliyor bazi zamanlarda.



Kizlarla bulustum ogleden sonra,nehir kenarinda oturduk biraz frappacinolarimizla.Donuste ihlamurlarin altindan yuruduk,ahhh o koku,oyle seviyorum ki.Kafami kaldirip baktigiminda agaclarin kocaman ebatinda kendimi kucucuk hissettim yine.Ihlamur toplamak istiyorum ama sanki saygisizlik edecekmisim gibi geliyor.Belki bir gun bir kac dal toplar kuruturum,onlara da tesekkurlerimi sunarim.


 Son zamanlarda hayat benim icin sadece andan ibaret,ani toplamaya calisiyorum ve tadini cikarmaya bakiyorum.Isten sebep gelen negatif duygularda kendimi cok tuketmemeye gayret ediyorum.Her gun tesekkurlerimi sunmaya devam.Giderken hatirlamak istedigim sadece iyilikler guzellikler.Bunu gorup hissedebilmek icin de elimden geldigince pratik ediyorum.Ve de cok ama cok hayal kuruyorum,simdiye dek yapmak isteyip de yapamadigim seyleri yapabilmek icin cokca dua ediyorum ve artik kendimde o cesareti buluyorum.Simdiye dek yurekten istedigim,dualar ettigim nice sey gerceklesti.Inancim oyle buyuk ki,bir sekilde benim icin olabileceginin en iyisinin beni bulacagini  icimde hissediyorum.

Saat 18:30.Ensemde aksam gunesi,agacimin altinda yazdim bu satirlari.Ev arkadaslarim bahceyi gayet daginik birakmislar,elimi surmeyecegim.Kendi kosemde takilacagim.Yarina hazirliklar yapmam gerek ama hic ugrasamayacagim.Bu aralar en sevdigim aktivite olan "durmanin" keyfini cikaracagim,ne de olsa gunesli gunlerimiz gayet sinirli bu memlekette.

Hepinize iyi haftalar,ask dolu sevgi dolu gecsin gunler.

4 comments:

  1. O ilk fotoğraf var ya,onu çok sevdim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler:) ikisinin oldugu her foto bir baska:)

      Delete
  2. Bazen sadece var olana şükür etmek en güzeli oluyor. Ve her şeye rağmen devam etmek.
    Sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle Dada'cim,elimizden gelenin en iyisini yapmak en onemlisi:)

      Delete