25 July, 2021

Pazar'lari Pek severim #46


Gunaydinlar! Iyi Pazar'lar,tatil donusunde kolayliklar diliyorum hepinize.

Haftanin en guzel kareleri ile susluyorum bu Pazar gununu,zira saat 09:46 itibari ile cektigim tek fotograf kahvaltimdan kalan yagli tabagim.hikayede paylastim.Dun gece 2 film izledikten sonra uykuya yatmam 1'i buldu ve yatarken keske erken kalkabilsem de firina bir sey atsam,blog yazsam diye hayal etmistim. Acikcasi son zamanlarda erken kalkmakta zorlandigim icin kendimden supheliydim.Sabah saati 6'yi biraz gecerken gorunce sasirdim dogrusu.Demek ki ruhumun ve vucudumun ihtiyaci varmis buna.

Ben de kalkar kalkmaz agizda yag cektirmemi yaptim,kahvemi alip yataga geldim,kitabima basladim.Sonra mutfaga girdim,ne zamandir gronola bar yapmaya niyetliyim,dergilerden birinden kestigim tarifi denedim;begenirsem paylasirim.



Bahcede yaptim kahvaltimi. Sessizligin icinde.Su anda duydugum tek sey kuslarin sesi,acik penceremden duyuyorum.Odam bahceye bakiyor ve sanki bahce icinde yasiyorum.Gri bir sabah.Dunden beri hava sicakliklarimiz gayet guzel bir sekilde dustu.Genelimiz mutlu😁



Bu hafta ikinci doz askimi oldum,cinar agaclari altinda bekledikten sonra iceriye alindim.GUYS Hastanesi en sevdigim yerlerden birisi oldu bu yil.Londra'ya gitmek icin de bahane oldu.Artik rahat rahat gezmeye baslayabiliriz umarim.



Roz'un verdigi sarmasik buyuyor.Kitaplarimdan asagi dogru asacagim gunu gozumde canlandiriyorum.En son ziyaretimde bir de kucuk succulent verdi.Bitki paylasimi cok muhim.



Dun Jane ile Nunhead mezarligina gittik,ne zamandir gitmek istedigim yerlerden birisiydi.Pandeminin basinda sehirdeki sakin yuruyus yerlerinden bahseden bir yazi okumustum,ordan aklimda kalan tek yer.Bayildim,bayildim.Nasil ormanlik,nasil bitkiler kendi haline birakilmis,nasil sarmislar eski mezarlari.Sehir icinde sukunet,sakinlik,yavaslik.Mezarliklar bana huzur veriyor.Bu mezarlikta hem eski mezarlik bolumu,hem yeni hem de Musluman mezarlik bolumu vardi.Bazi taslari okurken cok duygulandim.Olum denen bir gercek var bu hayatta ve sanki baki kalacakmis gibi yasamasi neden insanoglunun anlayamiyorum. Bu mezarlik insanlar icin kacis yeri ayni zamanda,yuruyus kosu,kopek gezdirme,banklarinda oturup dinlenme yapilan aktiviteler arasindaydi.Nunhead Mezarligi,her mezarlik gibi degil kisaca.Daha fazla foto icin IG hesabima beklerim, hikayelere sabitledim.



 Bu hafta yapmam gereken muhim islerden birini yaptim,hallettim,rahatladim.Simdi sonucu bekleyecegim,umarim uzun surmez de aradan cikar ben de daha motive bir sekilde onume bakarim.

Asu Mansur'un IG hesabinda okuyup kaydettigimden beri onume cikan her tuyu isaret olarak algilamaya calisiyorum.Dun mezarlikta karsima cikan siyah tuy koruma altinda oldugumu,bana dikkat edildigini anlatiyor.Ben de sacima taktim hemen,genelde cantamin onunde biriktiriyorum ya da gunlugume yapistiriyorum.Bu siyah pencere onunde dunden beri.Papatya da Jane'in evinin onunde,cosmuslar.Izniyle bir tane kopardim ve hemen sacima taktim.Su hayatta en sevdigim seylerden biri gogsume,sacima cicek takmak.Canli cicek😇😊

Iste boyle dostlarim.Velhasil iyi bir hafta olmus,gayet uretken;dolunay oncesi cok acikli bir aglama seansi gecirmis olabilirim ama iyi toparladim.

Gelen hafta kolay,bereketli,yapmamiz gerekenleri yapabildigimiz,iyi insanlarla karsilastigimiz bir hafta olsun.

Keyifli gunler.Ben simdi yuruyuse💞💞💞

4 comments:

  1. Ne güzel bir hafta olmuş. Çiçekler sana çok yakışıyor. Sevgiler :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Saol Duygu'cum,elimden geldigince oyle kalmaya calisiyorum.:)

      Delete