26 May, 2008


Yine kek...

bugunlerde kek modundayim dedim ya..bunu da gecen gunku portakal marmelatli kekten kalan portakallari degerlendirme amacli yapmistim..bildigimiz kek...su bardagi olculu...3 yumurta,bir bardak yagsiz sut,ceyrek paket az tuzlu tereyag,kabartma tozu,aldigi kadar un,vanilya,vs..bildiginiz kek iste...sadece ben uzerinde mermer edasi yaratmak amaci ile,yarim paket cikulatayi benmari usulu eritip,kekin yarisina kattim....kalan cikulatayi da kiridim mini parcalara,daldirdim hamurun kiyisina,kosesine firinlamadan once...cevizini de unutmadim tabii ki....bicagim icinden temiz cikana kadar pisirdim..cikulatalari mis gibi eridiler,diger keke nazaran daha katica oldu,bence zaten simdilik portakal marmelatli kekimin yerini birsey tutamaz...is yerindekiler begendiler,zaten onlar herseyi yerler....



Bunun disinda,Lily'i banyoya kitlemisim,zavallim travma gecirmistir korkudan,hic de duymamisim,kel cay yapmaya giderken fark etmis...kizdi bana:(

bugun calistim,yapmak istedigim keki yapamadim....ama verimli ve alim'li bir gun gecirdim kanimca,cok da guzel bir aksam yemegi yedim,sevdigim Italyan restoraninda...

kis geldi bugun,tum gun yagmur yagdi...kalariferi actik,mayis sonu..crs duzelicek ins,bisikletle,sevdigimiz yoldan yuruyecegiz,hayallerimizle...

sallanmayan bir sali diliyorum...iyi olun..

No comments:

Post a Comment