17 May, 2010


bahar da gecip,gidiyor...



karicigim,
hasretligin on ikinci yili bu,on ikinci yili
gonul agzina kadar dolu
sen diyorum istanbul geliyor aklima,istanbul diyorum sen
sen sehrim kadar guzelsin
sehrim kadar acili.....

******************************************


bahardi,sevgilim bahardi
ve bahtiyar olmak icin,
toprakta,havada,suda,hersey vardi sevgilim,hersey hazirdi,hersey vardi....

********************************

kimbilir belki bu kadar sevmezdik birbirimiz
uzaktan seyretmeeydik ruhunu birbirimizin
kimbilir felek ayirmasaydi bizi birbirimizden
belki bu kadar yakin olamazdik birbirimize....

*******************

Canan Tan'dan Piraye'yi okuyorum bu aralar....kitabi yariladim dunden beri,ama en sevdigim bolum bu dizeler oldu,Nazim Hikmet'ten...

kitabin sonunu,her zamanki gibi okudum,50 sayfa sonrasinda,heyecanim gitti gibi ama aralarda ne olmus onu merak ettigimden,bitiririm obur gune sanirim....cabuk okunan,surukleyeci bir kitap olmasina ragmen illa da okunmaliklardan degil bence...

its complicated,harika bir filmdi..ben meryl streep'e asik oldum.yine,yeniden:)..kafesinde,onluguyle ortalarda gezindigi bir sahne vardi,ben orda agladim..kelosh, dedim bende boyle olmak istiyorum,hem bak benim taktigim onlugun baska rengini takmis:) bu arada,insanlarin,aldattiktan sonra herseyin duzelebilegini dusunmesine gicik oluyorum ben...(nacizane fikrimi paylasmasam olmazdi)

ilk siirdeki, gonul agzina kadar dolu cumlesini cok sevdim ben....

ancak gonul doldurdugumdan sanirim....

keyifli bir hafta diliyorum...gule gule gecirin baharin son gunlerini....

2 comments:

  1. piraye için yazılmış şu şiirin dizelerini de ben çok severim.

    bulutlar geciyor haberlerle yuklu agır
    buruşuyor hala gelmeyen mektubun avucumda
    yürek kirpiklerinin ucunda
    benim bagirasim gelir
    piraye piraye diye.

    ah ne güzeldir :)

    ReplyDelete
  2. yurek,kirpiklerinin ucunda..bayildim ben bu cumleye...cok guzelmis gercekten...saol paylastigin icin:)

    ReplyDelete