09 March, 2009


2 kadin,4 kedi......


karsinizda Dylan'cim yine..daha once tanismistiniz kendisi ile...minicikti o zaman,1 gecelik ziyareti ile,teyzeye gitmeden taht kurmustu gonlumuze...biz onu hep bizim diye kabul ettik,hani sadece gecici bir donem sanki teyze ile yasiycakti,onu bir sureligine memnun etmek icin...ki etti de..kendisi kanser olmasaydi,agir bir tedavi icinde olmasaydi belki hala onunla olurdu....


sadece teyzenin rahatsizligindan degil dylan'in bize gelmesi aslinda...dylan'cim hasta dogmus...beyni ozurlu dogmus,ya agir bir sekilde darbe almis demis vet,ya da dogumda yeterince oksijen gitmemis beynine....
veteriner kisaca,isterseniz hayvan bakim evine verin,isterseniz uyutun onu demis teyzeye...bu arada teyzenin ne cocugu,ne de esi var,o yuzden bizim ufakliga cok bagli...


teyze bize bunlari anlatinca,biz ne yapicagimizi sasirdik acikcasi...iki odali ev,astimli bir insan var icinde...ben tabii,muhalefet,bunlari dusunerek ilk etapta,hayvan bakim evine verelim dedim kelosh'a....hasta,bakamazsak,karsilayamazsak diye dusundum(bunlari soylerken ne kendime inaniyorum bu arada birakiriz onu baskasina diye ve goz yaslari icindeyiz)...sonra internetten arastirdik,Max adinda bir kedi,ki onun durumu daha agirmis,tuvalete gitmeyi bile bilmiyormus,ama ona da asik olmus sahibeler.10 sene yasamis,arada epileptik fitler de yasamis yavrum ama en sonunda kanserden vefat etmis...

bunu okuyunca,belki dedik Dylan bizimle daha mutlu olur,zaten Elvis'le ayni evden,aileden geliyorlar-her ne kadar  Elvis varligina su ara pek tahammul edemese de...-yemek yiyoruz diye banyoya kapatilmaz,sadece bir odaya tikilmaz....

boyle iste.Maz'i okuyunca,goz yaslari icinde,biz Dylan'imizi sahiplendik....o kadar tatli ki,mis gibi kokuyor hala ve yumusacik...annemin elinin emegi gozunun nuru battaniyeye hayran,kelosh'un tabiri ile cimen battaniye:)...mirliyor artik,alisti etrafina....elvisle lily  sakinlesse biraz daha da iyi olucak...cars.gunu kisirlastirilmak icin getiriyorum kendisini tatli vete yine....bugun lily'cim gecikmeli de olsa ilk asilarini oldu ne olur ne olmaz diye,cunku dylan,ev kedisi oldugu halde dayida kaldigi zaman biraz disarlara salindigindan,pirelenmis ,hos gecmis de ama olsun,saglam kazikta duralim biz....

bunun disinda,iyiyiz,mutluyuz,yorgunuz....hafta sonu izledigim iki filmi tavsiye ediyorum..mendiller hazir olsun ama...biri bana "iyiki organlarini bagislamissin" dedirten will smith'den 7 pounds....digeri de agelina jolie'den changeling....allah hic bir anayi belirsizlik icinde birakmasin dedigim....

kendinize iyi bakin...kis bitti ama ben tam kislik bir yemekle burda olacagim en yakin zamanda..hos biz burda donuyoruz yine...

iyi olun....uyudugunuzda kalbiniz huzur icinde olsun:0) 

2 comments:

  1. Artık sıcak günler gelsin, herkes mutlu olsun değil mi Sibellaaaa?

    ReplyDelete
  2. evet,Tijen Abla,iple cekiyorum acikcasi,icim grilesti grilere bakmaktan...

    ReplyDelete