05 August, 2011


Mutluluk,insanin boyu hizasindadir demis Konficyuz:)


Kirginim,kizginim,alinganim bugunlerde diye,ciceklerimi gormemezlikten gelemem degil mi?

Hem ben artik pembe ortancasi olan bir kadinim,yemyesil bahcede nasil da guzel siritiyor mutfak penceresinden baktigimda,piknik masasinin arkasinda...Mavisini de alacagim Pers.gunku pazarima gelirse yine,sirf Nes'im istedi diye,gelince sular artik...


Maydonozlarimi anlamakta gucluk cekiyorum,o yuzden gostermek istedim.Hani cicek acardilar da tohum olurdular falan,ben mi goremiyorum.Mini mini birseyler dustu ama cicek degildiler sanki.Bir kac uzun birseyler var,kisa da bir kac maydanoz arada kullandigim.Nanemi gorseniz bir dal,uzunca.Ama yenisi var saksimda,yeniden balkona ekilicek bir ara.

Biberiyeme gelince,evim,balkonum onsuz kalmasindir dilegim.Oyle seviyorum ki O'nu.Biraz Bodrum,biraz halacim sanki O.

Hep birilerini,bir yerleri hatirlatiyor kimi bitkiler nedense,kimisini ise hic bir bitki ile ozdeslestiremiyorum ne tuhaf di mi? Ortancayi ekme sebebim annem mesela ve cocuklugumun-gencligimin yazlarinin gectigi Karasu:) Londra,sanki sirf petunyadan ibaret ve bolca sonbahar yapragindan,Istanbul ise sardunya,ki onun yeri de bambaska su kucuk kalbimde:)

Beni dusununce insanlar hangi bitkiyi hatirliyor acaba.Bazen buyum bana gore,bazen de suymusum kimisine gore.

Iyi haftasonlari.

4 comments:

  1. Sevgili Sibel
    Bazen düşünürüm Allah'ımın yarattığı herşey ne kadar da güzel ve masum,(insanlar???...sen çiçeklerle özdeşleştiriyorsun...Ben de film yada müziklerle özdeşleştiririm...Mesela sen bana göre "Lâl" şarkısını hatırlatıyorsun...
    Sevgilerimle Ece

    ReplyDelete
  2. Bende Kimi sarkida kimisini ya da yasadigim
    Bir donemi de dusunurum
    Bazen...sen bana ne guzel
    Bir sarki kondurmussun:) Ben seni o kadar iyi taniyamiyorum ki bir cicek ya da sarkida seni anayim:( bu haksizlik AMA:( optum

    ReplyDelete
  3. Sevgili Sibel...
    aramızda aslında o kadar fark yok sanırım...
    senin birazdaha eski epeski,bir versiyonunum...:
    sanırım ben çiçek olarak biraz gelincik ve ayrık otu karışımı birşeyim...
    sevgilerimle...
    Ece

    ReplyDelete
  4. Ece'cim gelincik aklimda bundan sonra,insh.bahcemde de olucak,sen aklima soktun ya:) sende ayrik otluluk varsa,sanirim bende de kaktusluk var arada:)

    ReplyDelete