02 September, 2008


lavanta koklamak....
tazeleyici ve cok rahatlatici..lavantaya dokunmak da.....ferahlatici...butun negatiflerden arindirici....
en sevdigim bitkilerden kendisi..o yuzden bahceyede ekmistim gecen sene,cok kocaman oldular,cirkin,bicimsiz buyuduler...o yuzden bende kucultmek amacli budadim kendisini,daha cok bilincsizce..daha onde okudugum kadariyla,nisan civari budanmali idiler..ama ben saldim bahceyi bu sene...icimden hicbirsey yapmak gelmedi,yaptiklarim gozukmedi hic cunku,tilkilerin istilasindan...cit yapilmadan,duzenlenmeyecek....
bilincsiz budanmadan sonra tekrar nasil buyuyecek bilemiyorum,herhalde sorun olmaz...
budadiklarimi aldim eve,uc tane buket kendime yaptim,mutfak,oturma odasi ve wc icin...iki adet buketime de gumuslu kurdele takdim ve iki sevdigim komsuma hediye ettim,biri genc,digeri yasli..pazar gunu hediyesi idi..yasli olanin vardi zaten bahcesinde....uyuyamazsan lavanta ciceklerini yastigin icine koy dedi,uyutur mis gibi..sonra bana bir dal biberiye ve bir dal kendi lavantasindan verdi..suya koy ya da topraga batir hemen,buyusunler dedi....lavantadan emin ama biberiyeden emin degil kendisi..simdi ikisi de sudalar,kok salsinlar diye..sonrasinda saksiya dikecegim..ozellikle,dilerim biberiye kok salsin,tutsun,ekeyim en guzelinden bahceme....
sonbahar da geldi..herkes ne kadar duskun eylul'e..ne guzel seyler yazmislar..benim fav.bloglarim...romantik ay eylul...hayatimdaki ozel insanlar hep bu ayin icinde dogmuslardir,hani kalbime en derininden dovme kaziyanlar....
bana bol mobilya gelisi ve gidisi ile geliyor bu ay....en sevdigim yesilliklerde bogurtlen toplamakla geldi....ve de is sikintisi ile....gecicektir diliyorum...
ramazani sevgiyle,mutlulukla karsilayanlara,hayranliklarimi iletiyorum,oruclariniz kabul olsun dilerim.....
iyi olun....kendinize dikkat edin...

No comments:

Post a Comment