08 January, 2013

#sibs365dayphotochallenge

Instagram ile ilgili bu yaziyi cok uzun zamandir yazmak istemistim aslinda,kismet bugune imis,bir haftadir her gune 1 foto adli IG hareketi ile bir nevi hayatima kattigim rengi anlatmak istedim,daha fazla beklemek istemedim acikcasi.

Beni cok yakindan taniyanlar,bir zamanlar benim Iphone dusmani oldugumu cok iyi bilirler(ki donem donem bir cok seye dusman kesilirim ben,mesela sigara,sonra kindle,oncesinde kagit 100 bin TL'ler,tirnak makasi gibi) Velhasil ben Iphone'u cok gereksiz goruyordum,evde iki bilgisayar var,ucuza tel.acabildigim hatlar var diye gerek gormemistim.Yaklasik 3,5 sene once benim Ipgone 3GS'im oldu ve ben buyuk bir ask yasadim telefonla,telefonu tanimaya baslayinca her turlu ozelligi ile,askim daha da buyudu:) Iyiki buyumus,iyiki iphone kullaniciyim diyorum,telefonum 4S'e gecince tabii bu ask daha da buyudu,sonra tango,viber derken,Iphone'u ben telefonlar kralicesi ilan ettim ve de yaraticisina dualarimi hic eksik etmedim,nur icinde yatsin.

Neyse zamanla,IG ile tanistik,once basbasa idik,kolaydi,blog guncellemesi telefondan sip sak,kamera tasimama,bilgisayari acmama derken IG benim hayatimdaki en buyuk asklardan,hobilerden,pozitifliklerden birisi oldu acikcasi.Bir sure sonra ozelden cikip,herkese actim hesabimi,sonra da gelen begenmedigim insanlardan dolayi ozele gectim,bir nevi aile yerine donustu ve sadece cok ozel buldugum,bir sekilde hayranlik duydugum,cogunlukla aile fertlerimden olusan bir takip listesi olusturdum kendime, takip etmekten sIkIldigim insanlari takip etmekten vazgectim.

Simdi gercekten cok ozel saydigim insanlari,bana birseyler katicak,pozitifligime pozitiflik ekleyecek,kucuk seylerle mutlu,cokca yaratici,guzel okuyucu,gozume gonlume hitap eden insanlari takip etmekten mutluluk duyuyorum ve bu tur insanlarin beni takip etmesine izin veriyorum.



Eger IG hesabiniz varsa,yeni yil basindan beri her gune bir fotograf adli bir kucuk mucadele var,herkes hergune bir foto koyup,hodri meydan diyor.Kimi Amerikan bloglarinda,1 ay boyunca sukrettikleri seyleri resmediyorlar.Ben bu konu ile bugunlerde en cok sevdigim blog olan www.abeautiulmess'de karsilastim.Elsie,kendine evde fotograf cekmeyi secmisti.Sonra severek takip ettigim unicorntutorials her gune fotograf koymaya basladi ve bende O'na katildim:) Hemen arkasindan:) Cok da iyi yapmisim.Bugun 8.gunumuz,muhtemelen gunun fotografi blog guncellemesi olucak:)



Ben zaten her gune en az bir fotograf koymayi,bazen daha cok (o zamanlar kolaji bilmiyordum) adet edinmistim,ne de olsa resimli gunlugumuz IG bizim.

Ig sayesinde,daha cok fark ediyorum sanki,daha cok sukrediyorum cunku sahip olduklarim daha cok gozumun onunde.Icim daralinca insanlarin paylastiklari, o karartiyi neredeyse yok ediyor ve ben kendimi cok daha iyi hissediyorum,ya da sadece ben degilmisim sacma sapan seylerle mutlu olan,paylasmayi seven diyorum.Istanbul fotograflari ozlemimi azaltiyor,okunan kitaplar,satirlar aklima takiliyor.Yogacilar,yoga yapmami sanki destekliyor,tembellik etmek istersem yogacan'i gorunce kaldir kicini diyorum kendime.

Mutluluk cogalarak buyuyorsa,sanki o insanlarla benim mutlulugum cogaliyor,kafam negatifliklerden uzaklasiyor,kendimi yogunlastirip,iyiye,guzele,pozitiflige yonlendiriyorum.


 O yuzden katildim iste ben bu minik mucadeleye,ne yalan soyliyeyim,simdiden gun sayiyorum diyebilirim,biktigimdan degil,koskoca bir yil,hani eskiden atladigim gunler olmustu,simdi dusunuyorum ne paylasmali ki,guzellik sacmali bir sekilde.Herkesin guzelligi kendine sonucta.Her gunu bir sekilde ozel kilip,sevgiyi,sukru,pozitifligi yaymali,cogaltmali.

Hayat sIKICI,hersey tekduze demek cok kolay.Her zaman demisimdir,SIKICI insan sIKILIR diye.Mutluluk bir tercihse,mutlu olmayi tercih etmek bizim elimizde.Hic kimsenin hayati toz pembe degil,herkesin derdi var,onlarla yuzlesip,hayata en iyi sekilde devam edebilmek bizim elimizde.Kendimize iyi bakarsak,gercekten aci,aclik,dert icinde olan insanlara,tum canlilara faydamiz olur,sonucta hepimiz birbirimize bir sekilde bagliyiz.

Herkese guzellikler diliyorum,kalbiniz,yolunuz acik olsun.

(IG bahane oldu,sanirim yasanilan onca gunlerden sonra,bugunler oyle guzel ki,sukretmeden edemiyorum sadece ondan,kafanizi sisirdiysem affola.)

No comments:

Post a Comment