28 June, 2013

Odunc alinan kitaplar,cok once okunanlar.


Bu kitaplarin hepsi Serap'cimdan odunc alindi,cok uzun zaman once okunup,geri verildi bile.Yeniden odunc alinicaklar aklima yazilip,sozu edildi hatta.Ne zamandir ne okudugumu paylasmamistim,eksik kalmasin istedim.

Ilk olarak,ben cok nadir kitap odunc,hatta birsey odunc alirim.Cunku sakarimdir,sorumluluk istemem.Gel gor ki,kitap kardesligi,paylasmak guzel seyler.Kardesimde varsa neden almiyayim,her kitaba neden sahip olayim,para harcayayim diye dusunmeye de basladim,iyi de ettim.

Kitap tasima hallerimi gorseydiniz keske,cantamdaki suyum,kahve kabimin dibinde kalan akmasin diye plastik torba icinde tasidim,hicbirseyi cizmedim,kivirmadim(tertemiz kitaplari geri verdim),satir cizmemek eksiklik benim icin,ben pis bir kitap okuyucusuyum.

Velhasil kanimca,ak-pak aldigim gibi iade ettim kitaplari,yuzumu kara cikarmadim.

Benim kitap okuma citam hicbir zaman cok yuksek olmadi,cogunlukla en cok satanlardan,tavsiyelerden yola ciktim kitap okurken. Ilk defa Sunay Akin okudum mesela,sevdim bunu,kolaydi,cabuktu,zaten ayakkabi seven insanlarin ayakkabi ile ilgili seyleri ogrenmekten daralicagini hic sanmiyorum.Keske hepsi akilda kalip,anlatilsa muhabbet ortasi.



Husnu Arkan,kitabin adina vuruldum bir de diger kitabina olan hayranligima guvenerek odunc aldim.Hani beni hungur hungur aglatan kitap,Mino'nun siyah gulu.Hic etkilenmedim bu kitaptan,sorsaniz su an hakkinda hicbirsey hatirlamiyorum bile.


Portakal Kiz,Serap'cimin pek sevdigi kitaplardan,sevdigim insanlarin sevdigi kitaplari okuyup,bilmeyi istiyorum,o yuzden odunc aldim.Kolay okundu,bunun icinde de olum var,vefat etmis babanin,ogluna yazdigi mektup,cocuga 16.yas gununde veriliyor,anilar ve bilgilerle dolu.Ve tabii ask:)


Zulfu Livaneli'yi cok seviyorum,hep cok severek okudum.Bu kitap da bir solukta bitti.Yeni cikani da okumayi iple cekiyorum.

Olum,bir varmis bir yokmus,Jose Saramago.Ben bu kitabi almazdim saniyorum,hani hep bildigim cins ve yazar okumaya alisik oldugumdan sanirim.Iyiki okumusum dedim.Adini cok sevdim,konusunu da.Olum gelmez olur ve dogurdugu sonuclar anlatilir bu kitapta,sonrasinda ise olum,hic beklenmedik bir sekilde geri doner.

Iclerinde okuduklariniz var mi,siz neler dusundunuz?Baska cita yukseltici onerileriniz var mi?:)

Sevgiyle kalin,bol okumali.

2 comments:

  1. gene kiskandim bak:)) ben sadece online Turkce yayin bulurken..he heee :) valla insanin anadilinde okumasi kadar zevkli bisey yok bence..bak bi geldigimde londra`ya ben sana ingilizceleri vereyim sendeki Turkceleri alayim...nasil amaaaa:)))

    ReplyDelete
  2. Tijen'cim zevkle veririm tabii ki,sen yeter ki gel:)❤❤

    ReplyDelete