27 February, 2017

2017-Liste 9-En cok deger verdiginiz seylerin listesini yapin


Gunaydin dostlar,#mutlupazarertesiler olsun dilerim.Burda kis,kiyamet.Sabahin 6:30'da kalktim,kahvemi iciyorum,ise gitmeden haftamin listesini yapayim istedim.Yeni magazaya transferimden beri,sabahlarim da aksamlarim da ne kadar dolu,doyurucu.Nasil maf etmisim kendimi 3 yil,o yollarda ya hu?Neyse herseyden bir ders almak gerekiyor su hayatta.Sabah erken kalkip,ise gec gitmenin keyifini suruyorum,bakalim nereye  kadar?

Ne guzel bir liste konumuz var bu hafta.Baslayalim o zaman...

Beni yakindan taniyanlar bilir,ben cok kadirsinaz bir insanimdir.Sevdi mi tam sevip,sildi mi bir kalemde silenlerden.Cabuk silmem de,zamaninda cok deger vermemden kaynaklidir,silme raddesi gelene dek,fazla seye tolerans gosterebilirim.Bu esyada da boyledir,deli gibi kullanirim cogu seyimi,sonra da veririm.Cok nadirdir,kullanmadan verdigim,genelde birisinden gelen.Bazi seyleri kolay elde edemedigimden maddi-manevi, gec sahiplenince kiymetli oluyor.

Biliyorum gayet klishe gelecek ama ilk deger verdigim tabii ki,ailem,sevdiklerim.Bu kadar ozel fotolari sosyal platformda kullanmadigimdan,onlarin fotosu yok,uygun olanlari zaten kullanmisim.Ailem icin canimi verebilirim gibime gelir bazen.Ailem kadar sevdigim dostlarim,zaten az ve oz,cok sukur ki.

Tabii ki bu ailemin en kiymetli fertlerinden tuylu bebelerim...Insan gercekten cocuk sahibi olunca nasil daha fazla sevebiliyor,bunlara karsi kalbim sevgiden tasacak gibi olurken.


Kitaplarim ve fincanlarim,eski tabaklarim.Bu demlik ve fincan babaannemden.Rahmetli olmadan once agzimla istemistim,halamlar unutmamis hemen ayirmislar sagolsunlar.Bazi parcalarini,hem SuzanSuzi'yi unutmasinlar hem de beni ansinlar diye kardeslerim arasinda paylastirdim.Erkek kardesimin duble turk kahvesi fincani.Ben henuz hic kullanmadim,SuzanSuzi'm gittiginden beri.Zaten o gittiginden beri ne Kuran okudum,ne Yasin.Eskiden bunlari yapmak icin ozel gunlerim vardi.Simdilerde sadece icten dialoglar,bazen sesli dialoglar ile kuruyorum Yaradan ile iliskimi.


Kitaplarim,ozellikle cok severek okuduklarim.Eskiden cok odunc verirdim,artik vermiyorum ve mumkunse odunc almamaya da gayret ediyorum.


Ciceklerim,evim....Her gun bu evde yasadigim icin sukrediyorum,bu evde biriktirdigim anilar icin.Arada belki degisiklik iyidir,gidelim diye dusununce,tuylerim diken diken oluyor.Tabii piyangodan para cikarsa hemen hayalimin pesine duserim,bu evi de satin alir,en yakin arkadaslarimdan birine veririm,bedava otursun isterim...Tabii kendisi o zamana dek bu sehirden goc etmediyse.

Bunun disinda comert insana cok deger veririm ben, tanimasam da.Comertlik diyince,maddi comertlik gelmesin akliniza.Hani tesekkurunu,gulumsemesini,deger bildigini gostermekten cekinmeyen insana.Kibar musteriye ,iyi gunler diyen musteriye deger veririm.

Sizin yorumlariniza cok deger veriyorum,beni cok mutlu ediyor ve daha cok yazmam konusunda sevklendiriyor.

Deger vermek,kiymet bilmek benim hayat felsefelerimden biridir,en onemlisi de kiymet bildigini gostermek.Hani sevip de gostermek gibi.Kuru kuru lafta bazi seyleri demenin bir manasi yok kanimca,laflar davranisa dondugunde daha kiymetli benim icin.Zaten bu hayatta hislerini gostermenin onemli olduguna inaniyorum.Nasil insanlar aklini gostermekten cekinmiyorsa duygularini gostermekten de cekinmemeli bence.

Kolay gecsin Pazartesimiz.Yine yogun bir hafta onumdeki,fazla sosyal.Cok sukur dostlarin varliklarina.

Mutlu gunler...

2 comments:

  1. keyifle okudum yine ne güzel yazmışsın sibel...
    Hepimiz birbirimize mi benziyoruz ne:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benzer ruhlr,bir sekilde birbirini buluyor sanirim.Kimi insani okuyunca,cidden ayni ben ya da neredeyse ayni ben diyesim geliyor.Sanirim yaslarimiz ve yetistirilme tarzimiz benzediginden benzerligimiz:)

      Delete