15 December, 2017

Tesekkur Cuma'si❤️Fank u friday-FUF #❤️162


Gunaydinnnn.Blogosferde suzulen guzel insanlar,yine bir Cuma'ya basladik,cok sukur geldi haftanin kralicesi.Hos bendeniz onumuzdeki iki hafta icinde haftasonu nedir bilemeyecegim malum Noel'den sebep ama olsun.Noel'in bitis tarihi yaklastikca icime bir mutluluk doluyor nedense.

Hava hala kalanlik,saat 7:25.Ben 6'lardan beri uyanik,ayagimda hafif bir agri gunlerdir,disarida yagmur ve acik pencerelerden iceri giren sesi.Sabahlari seviyorum,gercekten hep dedigim gibi sabahlarin insaniyim ben.Ikinci kahvemi icerken,ara ara kafami kaldirip pencereden disari bakiyorum,evlerin isiklari icimi isitiyor.Eskiden Eminonu-Emirgan seferi yapan otobusle babaanneme donerken(bir sure kendisi ile yasamistim,sanirim universitenin ilk yiliydi) pencereden disari bakar,o hat ustundeki evlerin iclerine bakmaya bayilirdim,sanki o evlerden tuhaf bir sakinlik yayilirdi.Bogaz'a nazir bir ev zaten nasil sakin olmasin,o manzara cogu zaman Zanax etkisi yapardi bende😁

Gelelim mutesekkir oldugum hallerime...Sene basinda halletmem gereken kisisel bir isim var,onu yapmak istiyorum demistim.Listemdeki bir cok seyi yapamadim belki ama bunu yapabilmis olmama.O parayi biriktirene kadar canim cikti ve sonunda halloldu,cokkkkkkkkkkkkk mutesekkirim.Tabii bu esnada beni dinleyen,yardim eden tum dostlarima cokkkkkkkkkkkkk mutesekkirim.Bu donem yine anladim ki,su gavur memlekette,baska kanlardan aile yaratmisim ben!



Noel takvimleri var 1-25 Aralik icinde her gun acilan,Noel'e kadar gun saydiran.Cocuklar icin cikolatali buyukler icin de guzellik malzemeli.Bunu bana getirene mutesekkirim.Adini soyleyemesem de bu markanin urunlerini seviyorum.Hatta bu sene yuzum icin bunu mu kullansam diye dusunmeden edemiyorum.Ben tabii ki 10 gun sonrasinda tum urunleri kutudan cikartip kullanmaya basladim bile,cunku kutu ortada kalabalik yapiyordu!


Tatli anilari hatirlatan FB'a ve en tatli anilarimin sahibesi ilk gozagrim kucuk Peri'me...Cok seviyorum,cok ozluyorum.....


Noel partimizde kucuk bir cekilis yapmistik ve benim gizli Santa'ma cok mutesekkirim.Hediyemi acinca ciglik attim resmen,bu kadar mi cuk otururdu,bu kadar mi bilebilirdi beni ki kendisi ile cok yakin olmadigimiz halde.Ben bu kadar mi seffafim arkadas!!! Bazen gayet korkutucu geliyor bu bana acikcasi😁


Camasir makinesinde gayet guzel yikanip,tekrar kullanilabilenlere!😁Elbet bir gun coraplari cift cift yikamayi,cepleri kontrol etmeyi,beyazlarin icine kaza ile siyah don katmamayi ogrenecegim.Gelen 40 yasimdan beklentim buyuk seneye😆


Mercimek corbasina...Oldugunda midem ve kalbim sicacik.Corba gibisi var mi?Sanirim canim yogurt corbasi istedi su an!


Kantindeki noel yemeklerimize.Oyle gayet basit parti food,sandwich,cips.Ekstradan 15 dk mola.


Partide bir de pub quiz yapildi,ben tabii ki hic bir soruyu bilemedim.Bilip de cikolatalarini paylasanlara.Noel krakerinden de misket cikti😁


Kizlarla Cafe Nero keyfine ve mevsimin ilk sicak cikolatasina...Nerde bunun uzerindeki sanat,kalp?Hic etkilenmedim bu sefer Nero!


Bu kadina ve Kara Gozlum filmine.Cok seviyorum.Ben gecen Cuma o kadar yorgundum ki,gayet erken odaya cekilip,bu filmi izlemeye basladim.bitiremeden sizmisim!


Kapiya kadar ay coregi getirenlere.Canim ablam ve ailesi,hayat sizinle guzel!



En sonunda agacimizi suslemis olmamiza.Gecikmeli de olsa Noel moduna giris yaptik gecen Pazar.Seviyorum bu susleri,isiklari.Peri isiklarimi artik 4 mevsim yakiyorum evde.


Livaneli'ye.Ne buyuk bir lutuf,ne keyifli bir yolculuk.ne ton ton Elia!


Gun batimlarina...


Discide beklemelere,dunya tatlisi discime.Ve yuruyusleri oneren dergilere.Yuruyusler cogalmali herkes icin!




Kiragili sabahlara.Aydinlik,buzlu,kiragili sabahlari ayri bir seviyorum...


Kopekler icin su birakanlara.Kabin tatliligi nasil?


Sabirsiz bahar dallarina!Ayni ben!!!!Onceki hayatimda belki de sabirsiz bir bahar daliydim ben💗

Okudugunuz icin size,yorum yazip mutlu ettiginiz icin yine size cok mutesekkirim inanin ki.

Super gecsin haftasonunuz ve bana sans dileyin gelsin ayin 25'i ve 4 gunluk molam.O zamana kadar guclu guclu takilayim,en sakininden umarim😊Gun agarmak uzere, ben ve oglus yuruyuse,cunku #yuruyelimguzelleselim bir hayat felsefesi bizde hem de #bensabahlarininsaniyim
.(bu arada artik hashtagleri de takip edebiliyormusuz IG'de.Butun kisesel taglerimi takibe aldim hemen!Bu arada IG hesabim bilmeyenler icin @cilek_suyu

❤️

16 comments:

  1. Bu post yeni yıl ruhuyla dolu :)

    şimdiden iyi tatiller :)


    ReplyDelete
  2. o ne tatli advent calendar oyle :) harikasin yine cilegim, opucuk yagmuru!

    ReplyDelete
    Replies
    1. saol balim benim,cok kullanisli gercekten:) sarildim

      Delete
  3. WOW! I love your post. It perfect and so cute... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ReplyDelete
  4. Yummy post xoxox

    Your blog is interesting!! Informative!!
    ♡Beauty Drugs♡ ♡ Stay in touch. ♡ Love xoxox

    ReplyDelete
  5. ne güzel olmuş bu post. okunuşu, loksiten :) peri ilk kızınız oluyo herhaldeeee :) güzel hayat beee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Loksiten ne bu arada,google bile cevap veremedi:)

      Delete
    2. oksiten, fransada bir yöre, fransanın güneyinde, bir krallıkın ismi, ayrıca, bu yörenin dili. şimdi yok bu bölge, eski ismi. eskiden gezginler kullanırmış bu dili. troubadourlar yani. herhalde bu oksiten markası da o yöredeki çiçeklerden parfüm yapıyo :)

      Delete
    3. Ay simdi anladim ben,bu markayi nasil okuyacagimi bilmiyorum dedigim icin sen bana okunusunu yazdin:) Cok saol deepnote,inan ben bunu yeni jenereasyon ozel kelimelerden birisi sanmistim inan,dedim herhalde guzel bir sekilde okunuyor blogum,loksiten de bu duyguyu anlatiyor.Ay cok alemim,kendi kendime guluyorum su an,sapsalligima:)Harikasin,cok tesekkur ederim:)

      Delete
    4. heeey blogun lavanta çiçeği seniiiin en yoğun ve uzun koku veren bloooog :)

      Delete
    5. deeptone:) cilek kokaydi daha ismine layik olurdu sanki:) xxxx

      Delete
  6. çook eski blogçusun sen heeee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deeptone'cum Peri benim ilk gozagrim,ilk yegenim.Hepimizin gozunun nuru.Tesekkur ederim:) evet cok eski blogcuyum,bazen emekliye ayrilayim diyorum:)

      Delete