28 January, 2018

Turkiye Donusu


Iste geldim burdayim,ben bu donuslerde artik ustayim!!!! Demek istiyorum ama koca yalan a dostlar.Turkiye donusu hafif capli bir depresyon yasiyorum ben! Hatta bugunden beri basim agriyor.

Ordayken burayi ozluyorum,yok ben asla donemem diyorum buradaki hayatimi cokkkkkk seviyorum,burdayken de insanlarimi cokkkkk ozluyorum.Ordaki yogunluktan sonra burda kendimi cok yalniz hissediyorum ki degilim.O yogunluktan,kalabaliktan sonra icime fenaliklar basiyor bu cok sevdigim sakin hayatimda.Hos ordaki yogunluga,kalabaliga insanlar nasil dayaniyor.yetisiyor diye merak etmeden de edemiyorum.

Nina(2016 yapimi film)

Herkes cok yogun,herkesin hayati gayet yorucu,cogu tanidigim diette ve saglikli yasama muthis bir gecis yaparak,muhtesem gozukuyorlar(biraz daha kalsam komplekse girebilirdim😉).

Coluk cocuk olunca aman da cok kaliteli zaman gecirelim,icimizi dokelim,dertleselim durumu pek olmuyor.Buna ragmen yan yana olmak cok guzel,aile cok guzel.Bu sefer  kimseye doyamadim,Istanbul'u sanki hic gormedim,bolca yuksek binalar ve insaat haric!.Zaten kisa sureligine gittim,ucundan azcik herkese yetismeye calistim,cogu dostumla gorusemedim ki olan vaktimi artik aileme ve minnoslara ayirmayi tercih ediyorum.Cok sukur kankimle bulustum,doya doya anlattim,dinledim.Ozlem'le gorustum,ruhum simardi.Iyi ki hayatima girmis bu guzel kadin💓


Bunun disinda ucak yolculuklarim cok guzel ve rahatti,ucunde cam kenarinda oturdum ve ikisinde cok tatli iki insanla tanistim.Insanlari dinlemeyi seviyorum ben.Ki ben yolculuk esnasinda iletisim kurmaktan pek haz etmiyorum,kitap ve film bana yetiyor,bir de bulutlar cam kenarindaysam.

aaa bak kalp diyip fark ettireniniz cok olsun.


Bu sabah kalkar kalmaz IG gezintimi yaptim kahvemi icerken,yanina iki adet cikolatali biskuvi.Sonra getirdigim yufkalari Yeliz'e ve ablama goturdum.Burda en cok ozledigimiz sey taze yufka!Tabii ki en sevdigim yerde yuruyuse gittik,daha uzun yuruyebilirdim ama olmadi bu sefer,yapacak islerim vardi ve dinlenmeliydim yeni hafta baslamadan.Hava da hic soguk degildi,bahari hissettim resmen.


Ise yarin geri donunce,normal hissetmeye baslarim artik.Rutinimi seviyorum.Hem ruhen,hem fiziken kendime ceki duzen verme vaktim de geldi sanirim,zira yemegi biraz abarttim tatil esnasinda.

Kendimi cok sansli ve zengin hissediyorum,insanlarin gercekten beni sevdigini tum kalbimle goruyorum.Aile cok buyuk bir lutuf,mesafeler kalpler beraber olduktan sonra gercekten yalan!Varligi varligima armagan canim ailem,koca ailem,dostlarim.Hayatim onlarla cok renkli ve cok mutlu.

Sevdiklerinizin kiymetini bildiginiz,super bir hafta diliyorum size.Mutlu olun,cok sevin ve cokkkkk sevilin!💓

Size bir guzel sarki armagan edesim var bugun(belki bundan sonra her yazida).Canim Nina,cok seviyorum.Tarzina,iskence icindeki ruhundan cikanlara hayranim.Filmi de tavsiye ederim💓

1 comment:

  1. Nice post dear! I like your Blog!
    I am following you, follow back?
    http://pieces-of-fantasy.blogspot.com/

    ReplyDelete