02 February, 2018

FUF❤️Tesekkur Cuma'si #167


Gunaydinnnn.Hayirli,mutlu Cuma'lar olsun dostlar.Bir haftayi daha bitirmis olmanin mutlulugu icindeyim,bugunu atlatirsam sahane bir haftasonu beni bekliyor.Sabahin 6:30'unda uyandim.Bu hafta ise gec basladigim zamanlarda #oilpulling yaptim neredeyse her gun.Hani su agzimizi hindistan cevizi yagi ile doldurup,20 dk kadar agiz icinde gezdirip,sonra tuzlu su ile calkaladigimiz,agiz sagligi icin pek onemli oldugu soylenen son trend.Sonrasinda zaten isten hemen bir sikayet,yorum geldi whatapp grubuna,otur kendini acikla,bir haftadir devam eden iyi modun soyle bir calkalansin.Sonra evde bilgisayar sorunundan hafif bir gerginlik derken,saat 9:30 ve ben simdiden yorgun ve gerginim! Gecicek,bu modla gune devam etmeyecegim.Cok sevdigim FUF 'umu yazdiktan sonra gidip yine bu hafta basladigim,uzun zamandir erteledigim esneme hareketlerini yaparken gozumde guzel gecicek bu gune adapte olacagim ve tabii ki gelen haftasonuna.Evet bir hata yaptim,evet gozumu bir saniye fazla acmayi dusunmedim karsimdakine fazla guvendigimden,kabak benim basima patladi.Her zaman her seyi kontrol edemem,her zaman ben 1 adim onde olamam, deniyorum 6 aydir,bazen olmuyor iste.Hem hata yapan sadece ben degilim.Ve bu sadece is.Onemli olsa da yuruyuslerim,kitaplarim,kahvem,sevdiklerim kadar onemli degil!

Hem bugun annemin dogum gunu.Biricik Bereket Tanrica'm,ailemizin sultani,diregi.herseyi.Sagligina,varligina ailecek cok mutesekkiriz inan,Allah seni basimizdan eksik etmesin.

Bunun disinda daha cok gectigimiz hafta mutesekkir oldugum anlara gelince:


Yolculuk hallerine! Ben gayet erken saatte havaalaninda olanlardanim,cunku orda kafami dinliyorum😃


Canim Kankimle keyifli,bol muhabbetli Pazar sabahina.Uzun kahvalti icin Welldone'i secti kankim.Sahsen servisine pek bayilmadik ama yine de  guzel kaliteli zaman gecirmek!


Vaktim olmaz,kuafore gidemem diye dusunmustum.Gidebilmis olmama.Cunku en guzel bizim manikurler ve pedikurler!


Annemin mis yemeklerine.


Dede-teyze-torun koltuk ustu keyifle televizyon izlemelere,



Canim yesil cay istemisti ve kardesimde yoktu.Cantasindan cikmis olmasina mutesekkirim!


Havaalaninda bulunan bos ve sakin koselere.Bana Trabzon'a bilet alan canim kardesime.Cok guzel bir seye sebep oldu ve cok insani mutlu etti!





Can Peri'm ile gecen cok sevdigim vakitlere,findikligi gecince teyzemlere varabilmemize,


Teyzosumun yaraticiligina,


Soba arkasi sicacik bol muhabbetli saatlere,


Ananemin varligina.Canim benim,hep var olsun😍


Dalindan koparip zevkle yedigimiz miniminnacik mandalinalara.


Kitap odunc veren biricik,can dostum teyzeme...(bende teyze cok😍)


Kuymakli cok sevdigim kahvaltilara...


Kaldirimlarda karsima cikan sirin suslemelere,






Tarihi Kalkanoglu Pilavi'nda yedigimiz oglen yemegine.Hayatimin en guzel yemeklerinden birisiydi.Yeri,yemegi,yogurdu,bize servis yapan amcayi cok ama cok sevdim ben,kesinlikle yine gitmek isterim!


Trabzon insaninin yuz gulduren yaraticiligina...








Canim Kuzenim Asli'nin kardesim ve Peri'm icin yaptigi bol suslemeli suprize.Trabzon'da suslemeli dogumgunu isterseniz IG hesabi @asl117




Beni kirmayip hemencecik anane etegi diken canim teyzosuma.


Ozlem'le gecirdigim keyifli Persembe sabahina...




Kardesim ve Peri'm icin yine diger kuzenimin hazirladigi tatlis suslemelere.@littlethingscreative_ Ben de 40.dogumgunum icin unicorn temali bir parti istiyorum😉



Canim yegenim Kuzey'imle gecen koca gune.Ne guzeldi,ne tatliydi.Yavrum cok hastaydi ama gulucukler yuzunden hic ayrilmadi cok sukur ki.Ayakta sallama isini cok sevdim ben.😍


Bardak bardak ictigim caylara...Misss!!!


Markette hediye edilenlere...




Cok becerikli gelincigime...


Yillardir ayni yatak takimi icinde,liseden beri severek giydigim pijamalarimla huzur icinde yattigim cok sevdigim,cok ozledigim baba ocagina ve yatmadan zevkle ictigimiz ihlamurlara cok ama cok mutesekkirim.

Hayat,herseye ragmen sevdiklerimiz,agiz tadimiz oldukca mutluluk verici.Ufacik seyler icin uzatmaya,gerilmeye degmez.

Ben gidip camasirlarimi asayim,kahvalti edip ise gideyim de bitsin bugun.Mutlu olun dostlar,keyifli haftasonlari!

❤️

8 comments:

  1. Hepsi o kadar da mutlu güzel anlar ki hiç iş için üzüxlmeye değmez. Sen güzellikleri düşün, iş hayatı bazen beni de bambaşka ruh hallerine sokabiliyor. Aka en güzeli kendi kalbimizdeki mutluluk. İştekiler işte kalıyor geçiyor :) bol bol sevgiler benden

    ReplyDelete
  2. Cilegim resmen icim acildi. Tabaklardakilerin kokusu burnuma kadar geldi ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayyy hersey misti Serap'im..bazen burda napiyorum demiyorum degil hani:)

      Delete
  3. So nice and interesting photos. Wonderful photos, love them.
    Enjoy in day! ♥
    Visit my blog: Maleficent

    ReplyDelete
  4. WOW! This is so beautiful . I like all photos... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ReplyDelete