28 December, 2018

Tesekkur Cuma'si #191


Selam FUF'cular,Tesekkur Cuma'sini pek sevenler. Neredeyse 5 yildir bu seriyi yaziyorum,kimi zaman tekrardan ibaret gibi gelmis olsa da,bu yil biraz kendisini ihmal etmis olsam da,bu serinin ruhuma kattiklarina gercekten mutesekkirim.Gareth'cim sag olsun,iyi ki sebep olmus.Canim daraldiginda,okuyup bakinca cok iyi geliyor bana.Sibel diyorum,hic de dusundugun kadar kotu degil olan biten.

Her zamanki gibi basta sagliga,sevdiklerimin sagligina,yeterli parama,yeri gelip beni depresyona soksa da var olan isime,umarim yakinda mudur yardimcisi olacagim hayalime her seye ragmen sahip olmama,bir elin parmaklarini gecmez dostlarima cok mutesekkirim.

2018'e geri donup bakinca,ruhen kendimi en yorgun,bikkin,sevdiklerime yetersiz hissettigim yil olmus gibime geliyor.Buna ragmen yine cogu zaman hayatima,sahip olduklarima simsiki sarilmis,elimden geldigince pozitif kalmisim.Aldigim derslere mutesekkirim,sayelerinde belki de ben daha iyi,guclu bir Ben'im!

Bunun disinda Harry Potter cd'lerini odunc verene...



Kendime yeni yil hediyesi alabilmeme.Resmen bence bu kitaplar beni cagirdi!


Yilbasi hediyeleri ile beni simartan dostlarima,ablama,mudurlerime...



Taaaa uzaklardan Noel cicekleri gonderenlere...


Ehliyet testi oncesi kahve keyiflerine..1 soru ile kalmak icime oturdu.Tarih tekerrurden ibaretmis.Korktugum basima geldi zira yillar once 1 soru ile kalmistim yine.Aglamis sizlamis,kufretmis.lanet etmis olabilirim duygular tazeyken ama gececegim.Er ya da gec o ehliyet benim olacak!


Sicak sarap malzemelerini veren mudurume...



Hafta ici kahvalti keyiflerine..Cok sevdik burayi...




Kis gundogumlarina cok ama cok mutesekkirim.

Son olarak tabii ki size...Yaptiginiz yorumlara,takibe layik bulmaniza,desteginize cok ama cok mutesekkirim.Dilerim yeni yilda mutesekkir oldugumuz nice anlar biriktirelim ve dilerim siz de yazin bu seriyi.Iyi bakin kendinize,sevgiyle kalin💓

6 comments:

  1. ayyyy yine huzur dolu yazı ve fotolar bencesiiii :) instada da seni izlemek büyük keyif. hımmm önümüzdeki sene de sana yeni arkadaşlar getircem o zaman :) bir de baksana, bir tutam karınca yasemin avun everday krakow yani ve büşra sağlam blog etkileşimi diye bişi yaptı instada, hadi sen de katıl daha yeni başladı. bir de zaman bulursan, blog keşif etkinliği var, ona katıl, bi dolu arkadaşın olur yanii. istersen söle yardım ederim kiii :)

    ReplyDelete
  2. Ben de müteşekkir oldum.Harika paylaşımlar için teşekkürler

    ReplyDelete
  3. ÇS funclub üyesi olarak, özellikle sofra resimlerini beğeniyorum. Yemekleri sanat eseri olarak hazırlayanlar her daim dikkatimi çekiyor. Tattan önce görüntü beni cezbediyor, sonra içerik ve tat. Zevkli hediyelerini keyifli zaman dilimlerinde kullan 2019'da. DOO İzmir'den saygılarımla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sevgili DOO.ne tatli CS funclub uyesi deyisi.bayildim ben buna...Keske daha guzel ve zengin,zevkli sofralar hazirlayabilsem:) hos ben acken nasil gozuktigune bakmadan direk yiyenlerdenim.Cok tesekkur ederim,sevgiler,iyi yillar:)

      Delete