23 October, 2020

Tesekkur Cuma'si #231

Happy Socks!

Selam dostlarim...Bir izin haftasinin daha sonuna geldim...Nasil gecti bir hafta kisaca ustunden geceyim.

Yuruyusler disinda pek evden cikmadim,Sali gunu kizlarla kisa sureligine oglen yemegine bulustuk.Pub'da bulusacaktik ama ben masa ayarlamak isterken ayni evde mi oturuyorsunuz diye soruldu,ben de saf saf hayir dedim beraber calisiyoruz.O zaman ayri ayri masalarda oturacaksaniz ancak iceri alabiliriz dendi.Adres mi soruyorsunuz dedim,hayir dedi.O zaman dedim gayet rahat yalan soyleyebilirdim o zaman.Ve ciktim.Baska kafeye gidip,balkonunda yedik yemegimizi gunesli bir sonbahar ogleden sonrasinda,agaclara bakaraktan.

Onceki aksam Zoe cikmis,kimse bir sey demedi,sormadi.10'a kadar yedik ictik dedi...Neden anlatiyorum,Corona gunlerine ani olarak kalsin diye,ne de olsa tarih yaziyorum burada😂Hani bir yerde bir kural,diger yerde baska kural...Insanin totosuyla gulesi geliyor.

Bolca oturdum,delice Masum'lar Apartmani'ni izledim.Gereksiz Turk filmleri izledim,az okudum.Yemek yaptim,evi derli toplu tuttum.

Bugun de sabah 6:30'da kalktim,kahvemi icip Fred ile Greenwich yollarina dustuk.

💓



Parkta yuruyus yaptik biraz,bolca foto cektim.Her yer o kadar guzeldi ki.Greenwich'i cok severim.Iyi ki yakiniz.Bana hep cok iyi gelmistir.20 sene once teyzeme banklardan birinde oturup mektup yazdigimi dun gibi hatirlarim.




Acikinca ne zamandir denemek istedigim kafelerden birinin disardaki masalarindan birine oturduk,biraz bekledikten sonra kimse yanima gelmedigi icin camlari silen kadina gidip sordum.Kopegimle disarda oturuyoruz,servis yapiyor musunuz diye...Icerde de oturabilirsiniz,gelin sizi bir check'in yapalim dedi.Telefon,ev-soy isim aldi,telefon ile yerini scan yaptik,atesim olculdu ve pencere kenarinda bir kenara kurulduk.Icerde.



Fred'cim kucuk bir insan gibi oturdu sandalyede,arada kucagimda.Tahmin edersiniz ben ne kadar sevindim boyle bir yer buldugumuza.Neredeyse iki saat oturmusuz,Fred de sandalyede uyudu birazcik,ben de telefondan ne zamandir okumayi erteledigim ropotaji okudum,bir kahve daha soyledim.



Sanirim ne zamandir gecirdigim en guzel sabahti.Zamanlamamiz muhtesemdi ki,eve gelirken hava bulutlandi ve otobusten indikten sonra saganak yagmura yakalandik.



Nehir kenarina dogru yururken bir baktim,Happy Socks dukkan acmis.Ben bir sevin,bir sevin.Fred'i de iceri aldilar tabii ki.Ben de kendime cilekli corap buldum,almadan edemedim.Corap almak beni cok ama cok mutlu ediyor.Dukkanin adi da HAPPY SOCKS.😊



 

Hayat anlardan ibaretse,iste boyle anlari cogaltmak icin yasiyorum ben.Her daim mutluluk diye bir sey tabii ki yok ama insanin kendine boyle bir sabah hediye etmesi,tatil etkisi yaratiyor kanimca.Mutesekkirim...

Kendimizi sevip,kendimize iyi baktigimiz bir haftasonu dilerim.Siz bu haftasonu kendinize ne hediye etmek istersiniz?💓

18 comments:

  1. Cafenin uygulaması çok ilginç ve yalana müsaitim...daha nice güzel hatalarınız olsun. Ha bir de fotoğraflarına bayıldım. Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet,sagliktan emin olmak icin bir cok yerde boyle bir yontem uygulaniyor.Sevgiler:)

      Delete
  2. Manzaraya ve kendinle zaman geçirmene hayran kaldım :)

    ReplyDelete
  3. Fotoğraflar öyle çok içimi açtı ki... Sabahları böyle huzurlu ve verimli geçirmeyi çok seviyorum. Bu haftasonu kendime böyle keyif dolu bir sabah hediye edeceğim. Sevgiler :)

    ReplyDelete
  4. Böyle bir sonbahar manzaralı yer armağan etmek isterdim. Rahatlatici fotograflar.

    ReplyDelete
  5. Selam fotolar harika. Bir an için oralara gittim, geldim. Dün kendime armağanım vardı. Vişne ağacı bahçeye ektik. Tutması için dua ettim. Uygun fiyata kendime çanta aldım. Tekrar fotolara bakıp sonbaharı hissetmek için yürüyüşe çıkayım. Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dilerim tutar,sevgiyle eminim tutacaktir.Sevgiler.:)

      Delete
  6. o Fredi yerim ben, ne güzel bir gün olmuş...

    ReplyDelete
  7. Çilekli çorap ne güzelmiş, iyi ki açılmış o dükkan yolunun üstüne ♥

    ReplyDelete
  8. Nasıl güzel, nasıl miss...

    ReplyDelete
  9. Çok güzel bir yer. Huzur ortamı :)

    ReplyDelete