17 January, 2022

Mutlu PazarErtesiler!!!


Tunaydin! Oyle guzel bir sabah gecirdim ki,paylasmadan olmazdi.Evet,biliyorum yillar icinde Cileksuyu'nda boyle sabahlara alisiksiniz siz ama ne yapayim seviyorum.Bana iyi geliyor da,size  de iyi gelmesin mi?


Sabah 03:15'te uyandim,ruya ve Dolunay etkisi ile,uykuya yeniden donemeyince kalktim kendime bir kahve yaptim,kesmedi 1 tane daha.Kitabimi okudum ve erkenden gunesin dogusunu izlemeye yola koyuldum.Ay sagimda tum endami ile alcaliyordu,bir tarafimda gunes dogmaya basliyordu usul usul ama sanki gunes cekiniyordu Ay'in varligindan.Oyle yakindi,oyle guzeldi.Tabak gibiydi diyesim geliyor ama bu tabiri Ay'a yakistiramiyorum.Babaannemin tabagi bile olsa,kesmiyor beni.Olsa olsa bir Tanrica olur bence Ay'dan.Ay'in bana hissettirdiklerini oyle seviyorum ki,hele ki doldugunda sanki ben de doluyorum,cosuyorum!



Beckenham'a gittim yine,cunku orayi seviyorum erken saatlerde,daha orman,kocaman.Hele ki tum gorkemi ile tam ortasinda duran bir mese agaci var ki,bana derdimin tasamin,kendimin ne kadar da ufak oldugunu daha bir hatirlatiyor.




Altina bir piknik masasi koydular bir sure once.Gecen yil Yeliz'in dogumgununu altinda kutlamistik.Sonra Yeliz'i yanliz birakip oglanla takilmistim.Ona da iyi gelmisti.



Bu sabah da yaptim yesil cayimi,hic de yesil olmayan yesil cayimi,koydum termosuma,aldim bir de minnak bir fincan oturdum bilge mesenin altina.Hayran hayran bakmaktan,kendimi dinlemedim,konusmadim bile.Iyi oldu,bazen gayet saglikli kendinle bile konusmamak, kendini dinlememek bence.





Iki saksagan geldi kondu uzerine,tam benim karsima.Iyiye isaret saydim,iki neseli saksagan daha baska bir mesaj veremezdi.Manisi bile var,2 for joy diye.



Sonrasi eve donus yolu,kitir kitirdata kiragili cimlerin uzerinde yuruyus.Cok usumek ama derin nefeslerle adim atmak.Karsima surekli cikan Robin'ler,sanki cennetten bir mesaj getirmekteydiler.Suzi'mi dusundum,aldim dedim mesajini Suzi'm.Bugunlerde cok kalbimde nedense,yaptigi kuymaklar,yogurtlar geldi aklima.Evin herseyi gozumun onunden gecti.Bana cok tatli bir cocukluk,ergenlik yasatti Suzi'm.






 Gun dogdu,eve geldim.Kendime cok guzel bir kahvalti hazirladim,podcast dinledim.Jane'den bir mesaj,evde misin bir kahve molalik,yuruyusumden donuyorum.Podcastim de bitmek uzereydi,tabii dedim gel.Turk kahvesi,bol muhabbet,sonra da kizina gitti oglen yemegine.Bir guzel planlar yaptik yine benim izinli oldugum haftama.Heyecanla bekliyorum yarin aksami ki,baslasin izin haftam.

Sigarasiz 9.gun ama sanki cok daha uzun zamandir icmiyor gibiyim.Sanirim 2 defa buyuk bir istek duydum,onun disinda aklima bile gelmedi.Umarim bu denedigim ve basardigim son seferdir.

Asil dedikodu,benim biricigim Misir Tanrisi kilikli ev arkadasim RA,tasiniyormus bugun.Ahhhh kalbim,ahhh.Yemegini isitiyordu,mutfakta karsilastik.Konusasi varmis,ben dedi yilda bir defa tasiniyorum,boyle daha iyi geliyor bana dedi.Ev alana kadar plani boyleymis.Ama o pilav dolu tabagi tutan kollar!!!!!! Umarim yeni gelen senin kadar iyi bir ev arkadasi olur,zevkti seni tanimak!  dedim.Gozume gonlume zevkti kismini yuttum, dedim Sibel agar ol,lisede degilsin! Ne o sapsal asik gibi! Neyse,insanlah hayatima renk,keyif,guzellik katan birisi gelir odasina.Ne guzel de konu oluyordu yazmaya,konusmaya RA.

Guzel ve kolay gecsin haftamiz dostlarim,iyi ki varsiniz.Iyi ki kendime ait bu tatli yerim var.Blog yazmak bana sanki cok muhim bir is basarmisim hissini veriyor.

Sevgiyle kalin!💕💕

6 comments:

  1. O meşe ağacına aşık oldum desem...

    ReplyDelete
  2. Cunku blog yazmak muhim bir is; ben de okurken cok heyecanlaniyorum 🧡
    termosun ne cici, fincanini da tasimis bak yaninda ruhunu sevdigim :)
    Ben de heyecanla bekliyorum izin haftani; ozledim zira!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de ozledim ben de...Termos Tiger'dan:) bak hikayesini anlatayim gorusunce:)

      Delete
  3. Ne güzel bir sabahmış, resmen orada olsaydım keşke dedim. Huzur verici,sakin,dinlendirici...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boyle sabahlar cok iyi oluyor,gercekten hayat tarzi yapabilsem full time olarak sanirim daha cok faydasini gorurum.xxx

      Delete