07 January, 2022

Tesekkur Cuma'si #243


Selam!

Yilin ilk haftasi,bitti gitti.Gunler bitince sevinen bir ben miyim? Omrumden azaltiyorum boyle yapinca ama seviyorum ne yalan soyliyeyim.

Isten geldikten sonra amacim Masumlar Apartmani 54.bolumu izlemekti,izlerken aglarim bir guzel ferahlarim diyordum,yanina da dunden actigimiz kirmizidan bir iki kadeh icerim demistim ki,54.bolum oynamamis herhalde ki youtubeda sadece fragmanlar var.Bloglara dalinca da odamda,gidip de almadim kendime 1 kadeh.Yazayim,alacagim bir kadeh.Bugunku,hatta son 3 gunku moduma bir kadeh terapist sart.



Pazartesi hos biriyle hosca vakit gecirdim,muhabbet yuruyus.Eve gelir gelmez saclarimi kesesim geldi,tuttum ucundan kestim,kut yaptim.Kuafore gitmeyeli neredeyse 2 sene,kas aldirmayali  2 sene,sac boyamayali sanirim 4 sene bitti.Bir eksikligini hissetmiyorum dogrusu,kendi kendime yetebilmekten memnunum.Haaa cok mu zengin oldum,para biriktirdim tabii ki hayir! Alepeziden sonra ve boyamamaktan saclarim daha saglikli geliyor elime.




Haftaya iyi baslamistim sanki ama,gecen gun formlarimdan birisi yine geri geldi,sacma bir hata yuzunden,sinirlerimi bozdu,agladim,kendime sovdum,bir boku beceremezsin sen diye dovdum kendimi ruhen.Sonra yine goge baktim,Sibel olmasi gerektigi zamanda oluyordur muhakkak,gec olsun,temiz olsun diye avuttum kendimi.Ama cansizligim ustumde.Bir de bu halde olunca herkes soruyor,mubarek yuzumde her modum genis genis parliyor! Onlar sorunca da aglayasim geliyor,agliyorum,sessizligimden sakinligimden rahatsiz oluyorlarmis gibi geliyor bazen,sanki herkesin nese kaynagi benmisim gibi.



Kendimi iyi hissetmek icin,kredi kartina girip kendime hediyeler aliyorum.Banksy'nin sergisine gidecegim izinli oldugum haftada.Bir de bir yine gunu birlik bir workshop buldum,onu da yarin odeyeyim de yine gonlume iyi hissetmek icin bir sey dussun bari.



Yine cok soguk ve kiragili bir sabaha uyandik gecen gun.Oyle mutlu oluyorum ki gorunce.Ben de cektim durdum fotolari...Yillardir alisigiz bu karelere belki ama ben seviyorum.





Indirimden kendime papatyali buluz aldim,bir de kalinca bir mont.Hava oyle sogudu ki birdenbire,elimdekiler sonbahar ceketleri montlari,yetmedi.Bir de magazada kaloriferler calismiyor,donarak calisiyoruz resmen,ustumuzde 3 kat.Bu da beni sinir ediyor,hic sevmem usumeyi;kedi yanim sefil hissediyor.Allah disarda olanlara kolaylik versin.

Yillardir cok alan bir insan degilim zaten,aldigimin da kiymetini iyi bilirim,uzun sure kullanirim.O yuzden pisman degilim.




 Dun L ve sevgilisi yemek pisirdiler.Burda tipik kis yemeklerinden biri,sosis patates puresi,kavrulmus sogan,uzerine et sosu yanina karisik sebze idi menudeki.Canim L bana da vegan sosis almis.Mutlu bir yemek ve sofra oldu.Karsima ciktiklari icin mutesekkirim en derinden.

Yilin ilk haftasi boyle gecti,bir asagi bir yukari.Bu haftasonu offum.Uretken bir haftasonu olsun istiyorum,yapmam gerekenleri yapayim uzerimden ruhumdan bir yuk kalksin istiyorum ama harekete gecemiyorum.Ama gececegim!

Blogu yazdiktan sonra gidip kendime bir kadeh koyacagim,sonra yapmam gerekenlerin listesini hazirlayacagim!Ve Pazar aksamina kadar hepsine tIk atacagim. Ama bu aksam,tv izleyecegim,ya bir dizi ya da film bulacagim ve gercek hayattan kacacagim.

Cok sukur sagliga,sevdiklerime,dostlarima.Her sey gecer ve gecicidir😉💕

2 comments:

  1. Selam, çok hoş bir blogunuz var takipteyim :). Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp en altta bulunan 'Okuma Listene Ekle' kısmından blogumu takip eder misiniz ?

    ReplyDelete