27 May, 2022

Tesekkur Cuma'si #249


Nerelerdesin Sibel dediginizi duyar gibiyim😃 Saka saka tabii ki duymuyorum,ama hayirsiz bir blogcu oldum ciktim.Hos artik blog mu kaldi,kim yaziyor kim okuyor? IG geldi blogosfer kurudu.Hayat zaten yogunlasti iyice,yorucu oldu benim icin ozellikle Mayis'ta.Haftada 6 gun calisir oldum.Isten gelince de halim kalmiyor yazmaya,anlatmaya.Zaten anlatmaya deger de pek bir sey yok hayatimda.Senelerdir bildiginiz seyler,kucuk mutluluklarla cevrili kocaman bir dunya.



Her zamanki araliklarla dostlarla bulusma,ise giderken yuruyus,gunluk yazmaca,cokca calismaca,eskiye kiyasla daha az okuma,bahcede oturma derken akiyor hayat en saglikli sekilde.

Kendimi dinlemeye calisiyorum.En kizdigim zamanlarda bile dilimi tutmayi ogreniyorum yavas yavas,cunku anlamayana binlerce kez anlatmaya taakatim yok.




Spontene olmayi basariyorum yas aldikca.Mesela bu fotograflar cok spontene bir sekilde gidilmis Oxford gezisinden.Allan ve Roz ile,Nisan'dan kalma.Laptopa yuklenen son fotograflar.O kadar ki laptoptan bile uzagim.TEFL icin bile girmiyorum ilk odevi gectigimden beri,yani son bir aydir bir sayfa acmamis olup yine kursu uzatmis bulunmaktayim.Olsun her sey zamaninda tamamlaniyor,her cicek vaktinde aciyor.


Bunun disinda TR'ye gidecegim gunu iple cekiyorum.2.5 yil ustune sevdiklerime kavusacagim.kalbim pir pir.Insanlah saglikla gelsin o gun,yumusak yumusak kolay kolay gecsin ucus gunu.Ne kadar mutesekkir oldugumu ifade edemeyecegim!



 Masumlar Apartmani'nin son bolumunu izledim dun aksam.Hayatimda en iz birakan dizilerden birisi,hatta tek Turk dizisi bile diyebilirim.Degisim donemimde bana yaren oldu resmen her karakter.Hepsini ozleyecegim.


Ozel bir sey dinlemiyorum,ne zamandir film de izlemedim zaten TV'yi bile zor aciyorum.Masumlar'i hep telefondan izledim.Ekran sosyalligim genelde hala IG'den ibaret ki o bile eskiye nazaran bayagi bir azaldi.


Gunler uzadigindan beri perdemi kapatmiyorum geceleri,otamatikman 5:40 civarinda uyaniyorum,kuslarin sesi ile birlikte.Ay'in her halini takip etmeye,kendisini gormeye.Ay'lanmaya cikiyorum her firsatta.


Kendime elimden geldigince iyi bakmaya calisiyorum.Arada cildime jojoba yagi ile masaj yapiyorum,vucudumu da yoga ile esnetmeye calisiyorum hafif hafif,kendisinin iyi bir masaja ihtiyaci var. Insanlar iyi gozukuyorum diye iltifat ediyorlar cokca,seviniyorum! Ozgur ve hafif hissediyorum! Bir yandan tabii ki ne olacak benim bu halim,gelecegim nasil diye dusunuyorum ama oralarda cok kalmamaya calisip anin tadini cikariyorum.Ay'in,ciceklerin,kitaplarin oldugu bir dunyada mutlu olmak cok da zor degil kanimca.


Tum sevdiklerim iyi ve sagliklilar buna her daim mutesekkirim.Seviyor,seviliyorum.Her gun sukurlerimi sunuyor,her gun dua ediyorum. 

Cennet papaganlari delice otuyorlar.Hayat beni,ben hayati seviyorum ve su yasama sanatinda elimden gelenin en iyisini yapmaya calisiyorum.

Her sey gonlunuzce olsun.Umarim donuste daha pozitif,ilham ve sevk ile donmus olurum.Sevdiklerinizle dopdolu gunler diliyorum,simdiden kutlu olsun Haziran ve mavi Yaz💕💕

9 comments:

  1. öyle deme Sibel, biz okuyoruz ya birbirimizi. merakta eetim seni, hatta baktım ne zaman en son yazdın diye. çok uzun olmuş hayırdır diye düşündüm. cuma yazını yazmasaydın mesaj yazacaktım sana

    ReplyDelete
  2. Canim benim sag ol.Insanlah eskisi gibi yazmaya baslarim bir ara.Cok opuyorum,sarildim kocaman!

    ReplyDelete
  3. heyy cileksuyu nerelerdesinnnnn

    ReplyDelete
  4. Lütfen böyle düşünme. Biz varız ve okuyoruz senin bloglarını. ❤️

    ReplyDelete
  5. Blogumu takip eder misin

    ReplyDelete
    Replies
    1. denedim ama takip et kismini bulamadim Leyla.Hosgeldin bu arada:)

      Delete
  6. Merhaba 👋

    IG de gelse başka bir mecra da blog bambaşka bir atmosfer! Blogunuzu yeni keşfettim, yazılarınızı okumaya başladım. Yurda döndünüz mü :)

    Selamlar • selimhankalkan.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selam Selim,kesinlikle haklisin.Blog baska.

      Delete