22 April, 2008



kisa ve net......


Adonis ve Elvis'le tanismismiydiniz...Benim ogluslarim....Elvis'cimin gozu hasta hala,o kadar da ameliyat oldu ama,kendisini rahatsiz etmedigi surece,onemli degilmis surekli akmasi,bulanik olmasi...Salak sahibesi getirdiginde-para almadi tabi,onun icin onemli olan guzel bir evde iyi bakilmasi idi,zira kendisinin 12 kedisi var,surekli doguruyorlar-,bahar alerjisi demisti,gecmek bilmedi,veteriner,kac hafta damla verdi,yine iyilesmedi,sonunda ameliyat oldu,o kadar paralar harcandi,onemli birsey olmadigina karar verdiler....Sagolsunlar....Hos kendisi ile ilgili hic birseyi degismem,surekli mutlu olan bir kedi,mutemadiyen mirliyor....Konusuyorsun,sarki soyluyorsun,yemegini veriyorsun,sariliyorsun,opuyorsun,hep mirliyor...mirrrrrrrrrr...Adonis de zirlama makinesi,cevap veriyor herseye,genelde asik suratli,sikayetci bir cins...bu yonden bana benziyor biraz....varliklarin bende olan etkisini tarif bile edemem,insan kedilerini bu kadar seviyorsa,cocugu olsa ne kadar sever acaba diye dusunuyorum...Bilmem,belki bu kadar sevemem,zaten cocuk da istemiyorum ki ben...


isten gelirken,en sevdigim yolda yuruyorum,onume cicekler cikiyor boyle,en sevdigim agacin taa ilerisine dusmus,beni sevindirmek icin herhalde....Bahceye dikesim var bu agaci,ne agaci ise...icimi aciyor...



arada da kendimi kralice ilan ediyorum boyle iste....he he he :0) neyin kralicesi olabilirimki,olsam olsam yarim birakma,muskulpesentlik kralicesi olurum..Dusundum de az once,benim tam anlami ile mukemmel olarak yaptigim hic birsey yok...herseyi,yap dene,sonra yarim birak,o yolda ilerleme...bakiniz,aldigim egitimler,onlari degerlendireydim,kose olmustum simdi herhalde...fotograf kursu bile,bilgisiyar....insanlar kurslara gitmeden neler yapiyorlar,bende tik yok,ilerleme yok,sabit...tembellik,oldugu kadar olsun,yapiyorum densin o kadar....yazik babamin harcadigi paralara,benim harcadigim paralara,yaptigim fedakarliklara...yazik...ayip....birde bankada iki kurusum yok,yarin obur gun birsey olsa,af edersiniz,--- gibi kalirim ortada yani...30 yas....sorgulamalarla geliyor herhalde...

bazen sukur demekten,hayirlisi demekten cok daraliyorum..bu hani diet yapicam dedikce daha cok yememe,para biriktircem dedikce daha cok harcamama benziyor....

boyle iste,kendimi de cok guzel kritize ederim hani...hos etsem ne olucak,degistirebilicegim birsey mi var ki su anda...zamanla hersey rahatlik battaniyesine donusuyor sanirim..alismisim,idare ediyorum,daha onceden risk aldim da cok mu basim goge erdi diyip cikiyorum isin icinden,daha once gosterdigim cesaretin yarisi kaldi mi ki acaba....hadi kaldi da,sartlar elvermiyor ki bu seferde.... belki ben pembe gozlerle baktigim icin hayata,hersey normal gozukuyor gozume,hani daha fazlasini istemedigimden,istedigimden ama yapamayacigimi dusundugumden mi bilemiyorum ki....kritik mi oldu,biraz kendime haksizlik mi bilemiyorum bu...

dilerim,en azindan sarilabileceginiz,koynunda uyuyabileceginiz birileriniz vardir,boyle anlarda iyi gelicek en iyi seydir sanirim....

No comments:

Post a Comment