15 April, 2008


adalardan bir yar gelir sizlere,sizlere.....


diyebilecegim cok birsey yok aslinda ada ile ilgilir..sessiz,sakin,huzurlu....saygili insanlarla dolu...kimi yerlisi biraz asik suratli,pirlanta sekilli adanin....

kumsallari,kaldirimlari,sokaklari tertemiz,insanlarin konustugu dilleri gibi...guvercin ingilizcesi konusup da gidiklamiyorlar kulagi...adamakilli ingilizce iste....o kadar insan sigara icti,arkalarindan bir izmarit bile kalmadi geride,nasil olduysa...burda hemen iciyorlar,ertesi gun,copluk dukkan onu....ben,yanimda o kadar insan olmasina ragmen sigara icen,bir kere bile icmedim,krizim gelmedi bile...demekki ben sikintidan iciyormusum,londraya gelir gelmez,krizlerim geldi....

sabahlari yine 6:30larda kalktim....camlari actim,yatakta dinlendim,sonra yuruyuslere ciktim....

soforumuz de cok sekerdi,60 kusurlerinde..cmt gunu 39.evlilik yildonumunu kutladi..agzinda mikrofonu,kizinin kutlama mesajini okudu bizlere,taa yeni zelendalardan gelen...herkesten ayni anda cikan bir aaaaaaa yukseldi ardi ardina...sakalar yapti bir dolu,bizlere takildi falan...


bir dolu tarladan gectik,donerken inekler oturuyordu..inekler oturursa yagmur yagicak demekmis,dolu dolu yagdi....donerken....

genelde hava guzeldi,yeterince bulutlu,yeterince gunesli ve isikli,yeterince yagmurlu.....en onemlisi taptaze idi hava,yeterdi,iki gun,3 aksam bile olsa...

bir dolu insan kopekleriyle yuruyuslerdeydi kumsallarda...ortalarda bir kopek diskisi bile yoktu....

boyle iste,parasiz,alinmis birkac kilo ile geri geldik adadan,gelir gelmez carpti gercek hayat,moral bozuverdi hemencek....offffff dedirtti,guzelim gunleri unutturdu neredeyse...ama hatirlatti sevilen sagolsun,sirf ben degilim diye....uzakta da olsa,varliklari bile yetiyor kimi insanin....

napalim,temiz bir hayata,tekrar sifirdan baslayalim bakalim....

No comments:

Post a Comment