09 June, 2008




baslik koymasam olmaz mi???
dedim ama bu da bir nevi baslik oldu sanirim....
yorgun olmaktan yorgunum ve bikkinim sarkida dedigi gibi..son gunlerdeki hayatim isime adanmis gibi sanki...geri kalan saatlerim de uykuya....cmt gunu is hayatimin rekorunu kiraraktan 15 saat calistim....bazen bu kadar iyi olmaktan,guvenilir olmaktan gercekten nefret ediyorum..ne olur bende braz insanlari kullanmasini bile,duygusuz hareket edebilen birisi olabilseydim,cevremdeki kimileri gibi..
bir dolu sey yapmak istiyorum ama sigdiramiyorum,cunku uykusuz olsam ben salak gibi oluyorum....dinlenmesem,iste iyice sefil oluyorum butun gun ayakta olmaktan...yapicak bir dolu sey var,birini bitirsem digerini bitiremiyorum,liste hic eksilmiyor o yuzden....soyle hicccccc bir sey yapmadan,dusunmeden bir kac gun gecirmek istiyorum...
herseyi neden bu kadar duzgun yapmak istiyorum,yapamayinca icim icimi yiyor bilemiyorum..bir rahatlayabilsem,cok sevinicem,ya da birakabilsem,oluruna....ama olmuyor,sagolsun anacim beni boyle yetistirdi,pek iyi marifet etti...kendimden baskasina zararim olmuyor,cunku insanlarda,sibel de zaten herseyi en guzel sekilde yapiyor,bizi hayal kirikligina ugratmaz dusuncesi var...alnimda yazili bu benim zaten,hemen anliyorlar nasil oluyorsa...
boyle iste,arada diyorum,kardesim cok guluyor...BEN ARTIK DAHA FAZLA YETISKIN OLMAK ISTEMIYORUMMMMMM....yoruldum simdiden...herseye yetisen insanlara imreniyorum....hayranlikla bakiyorum...ben istediklerime yetisemeyince kendime kiziyorum cok cok...bu aralar kendimle kavgaliyim zaten,hersey gozume batiyorum...cirkin ve sismanim:(
neyse haziran ayi guzel bir ay,dogum gunu ayim benim....
siz iyi olun dilerim...

No comments:

Post a Comment