01 October, 2008

iyi bayramlar....

arife aksami kuruldum bilgisayar basina,iyi bayramlar dilemek icin...yanimda uzun bardagimda kahvem,son damlalari....kutttttttt dokuverdim laptopun ustune,garibimin beyni yandi,karman corman oldu....o aksam biraz elektrik geldi kendisine,haa dedim calisicak benim akilli kizim...biraz sarjda biraktim,ertesi gun tekrar denemek icin...ama olmadi,zavallim mefta oldu...ne isik var ne birsey,kafein iyi gelmedi bunyesine....

bilgisayarsiz kendimi tuhaf hisseder oldum...tam da kelosh'un yapmasi gereken o kadar odevi,arastirmasi varken...tam da tatil oncesi ve cenaze sonrasi iken..bu arada kelosh'un ananesi vefat etti,acil irlanda'ya gitti,yarin donucek,kismetse...

hep derim para beni sevmez,bir acigi kapatirim,daha buyugu acilir diye....

bugun arkadasimdayim,bayram kahvaltisi icin..kendisine menekse ektim,o kadar ruzgarli ki,menekselerin yapraklari daha taptaze oldugundan,henuz tutmadigindan,cantanin icinde,sersem oldular,yer ve sekil degistirdiler..dilerim tutarlar,babaanneminkiler hep tutardi...caldigim sardunyalar pek tutmus gozukmuyor bu arada,pencere onunde...

benden son havadisler bu kadar,,cok guzel bir kek yaptim dun yine,yeliz'cime getirmek uzere,ama yayinlayamiyacagim,fotografsiz....

tekrar ne zaman gelebilirim bilmiyorum,siz kendinize iyi bakin ben ortalarda yokken...ozliyecegim...cileklerimi sulayin,menekselerim icin de tum pozitif enerjinizi gonderin lutfen...

sevgi ile kalin,sevdiklerinizle beraber..opuldunuz...


No comments:

Post a Comment