16 January, 2009


rahsanim beni mimledi....

kac kere blog kapattim:1 kere,ama cileksuyu degil.....

en sevdigim kelime:CANIMMMMM....tabii ingilizcesini pek kullanirim;darlin:)

en nefret ettigim kelime:BARI..... uyuzum cok bu kelimeye ben,zorlama varmis gibi...ayy yapiim bari derler ya...yapma kardesim istemiyorsan!!!!!!!

heyecanimi ne oldurur?heyecansiz insanlar...hani mutlu,heyecanli gelirsiniz ya birsey anlatirsiniz,olmiycak olsa bile,karsi taraf balonunuzu patlatir ya...gicigim oyle insanlara ben cok...

en sevdigim ses:su sesi:)dalga sesi,damlayan musluk sesi....



nefret ettigim ses:moduma gore degisir,tv sesi,telefon sesi..aglayan cocuk sesi...sikayet eden insan sesi....mutsuz olan ic sesim arada...

hangi meslegi yapmak istemem:doktor olmak istemem,ofis isi yapmak istemem...dusuncesi bile geriyor beni....zaten oyle cok akilli olmadigimdan,olamazdim yani...



hangi dogal yetenege sahip olmak isterim:ucmakkkkkk...zamani durdurmaya da ozenirdim o diziyi izlerken....

9.soru yok::)

nerede yasamak isterdim:deniz kenari her yer uyar...greenwich,blackheath,beckenham ya  da bromley'de soyle victorian 4 odali,koca bahceli,bahceye acilan kocaman camli mutfakli bir ev de hayalimdir...(buralarin denize oyle cok yakinligi yok ama,oyle bir evim olsa arabam da olur,deniz kenarina inerim bir saatte ne de olsa ada uzerindeyiz di mi:)

en onemli kusurum nedir?Kel'e gore kiyafetlerimi yerde birakmammis..iclerine orumcek giricek diye korkuyor...bir de surekli mutfaga birseyler almammis....kendimce bir kotu huyum yok,gercek olamiycak kadar iyiyim ben:) saka bir yana..cok sabirsizim,cabuk parlarim sonerim....

bana en fazla keyif veren kotu huyum:Dune kadar sigara icmekti...yine birakmaya calisiyorum,6 ay icerim 6 ay birakirim ben,cok sinirlerim bozulura sigara diye titrerim,umarim yasamam bunu yine,cunku cok birakasim var...kahveeeee...sekersiz,sutsuz,en guclusunden espresso,americano,filtre kahve..bazen gaza geliyorum fark etmeden cok iciyorum,kafam kayiyor....hele bir de tuz takintim var inanilmaz,tadina bakmadan atarim herseye..kor olucam,ya da tuzdan gidicem bir gun....

kahramanim kim?tabiiki babam ve keloshum..onlar kadar hayata bagli,mutlu,insanlara mutluluk ve sevgiyle ,guler yuzlu yaklasan insanlar gormedim yasadiklari onca seye ragmen...ben ne zaman coksem,onlar kaldirir benim ruhumu,pozitiflik yayarlar icime,guldururler....canimdir onlar benim....

en cok kullandigim kufur:ben hic kufur etmem,cok leydiyimdir:) nasil yalan oldu su cumle..kendimi bildim bileli kufrederim ben,ama asla annemlerin yaninda etmedim...hepsini kullanirim,konusuna,kisisine gore....ingilizce,turkce hepsi uyar....fuck them all bu aralar pek tekrarladigim....

su anki ruh halim nedir:iyiyim ya cok sukur..mayismisim biraz banyodan sonra,nane cayimlan beraber...birde cok acim iyice yedigim halde..acaba sigara icmemekten mi?

hayat felsefemi hangi slogan ozetler:bu da gecirdigim doneme gore degisir....no pain no gain var aklima gelen mesela simdi..arada yazarim ya burda okuyup,pozitiflik hissedersem,hepsi felsefemdir....

mutluluk ruyam nedir? dukkanimin olmasi....

mutsuzlugun tanimi?kavga ettirilen kopekler,taciz edilen cocuklar,sevdiklerimin mutsuz,sagliksiz olmasi.....

nasil olmek isterim....?genc,aniden,kimseye muhtac olmadan..bogularak uyar,baliklar yesin beni...

oldugumde cennete gidersem Tanri'nin bana kapida ne soylemesini isterim:cennete gidermiyim bilmiyorum ama gidersem benim  O'na soyliycek birseyim var....
"sana kizginken bile seni seviyordum+ bana birkac aciklama borclusun lutfen yavas acikla,biliyorsun ben gec anlarim"

boyle iste..kimseyi mimlemiyorum ben,kim isterse en sevdigi sorulara cevap versin isterim ama....keyifli haftasonlari olsun....

No comments:

Post a Comment