31 May, 2009



ne guzel!!!!!!!!!

son uc gundur icimizi isitan gunes....
parkta yayilmak,kitap okumak,guneslenmek.....
sicak sicak muhabbet etmek...
yilin ilk cileklerini yemek en tatli ve en miniginden....
erik yemek,bizim manavin erigi kadar guzel olmasa da...
sallantili kelebekli kupeler takmak...straplez elbiseler giymek tiril tiril....

kosarak gelen,simsiki sarilan,tesekkur eden yakisikli arkadas....

amele yaniklari...keloshun yuruyen cilege donmesi gunes altinda...kipkirmizi...

kirmizi ojeleri surmek,flip flop giyinmek....
evlenicek arkadasa gelinlik ayakkabisi bakmak...
H&M'den topuklu ayakkabi(wedges) almak,parmak ucu gozuken...
kahverengi straplez elbise almak,erken dogum gunu hediyesi olaraktan...

minik bir kose kafede tek basina kahvalti etmek..orayi ben'lestirmek...neden olmasin demek.....

hayal kurmak....
karanlik diplere inip de,su yuzune cikmak,yeniden toparlanmak....

yeni bir yasa yaklasiyor olmak....

hos geldin,sefalar getir dogum gunu ay'im......:)

6 comments:

  1. icim acildi :) 22 haziran ;)

    ReplyDelete
  2. Sibelcim, ne güzel yazmışsın, yüzümde tebessümle okudum yazıyı. Ben de straplez elbise istiyorummmm

    ReplyDelete
  3. dogum gunun ne zaman?yazisma adresini alabilirmiyim?

    ReplyDelete
  4. Kalbimden birden kırmızı kurdele taşıyan kuşlar açıldı ohhh:)

    ReplyDelete
  5. cok tatlisiniz kizalr sagolun..ipekcim hemen alip gondereyim benimkinin aynisindan bulursam siyah beyaz bejiktas hem biyundan da baglaniyor,straplezlestiren bendim yani iz kalmasin diye:) hen de gobisleri kapatiypr,cunku zaten kendisi hamile elbisesi gibi:)

    gulsumcum 22 haziranda dogumgunum...

    sidika'cim ne guzel tasvir etmissin,sevdim ben bunu kirmizi kurdele tasiyan kuslar:)

    ReplyDelete