10 May, 2009


iyi haftalar olsun...






sefil modumuzdan eser kalmadan giriyoruz yeni haftaya....

bu sene annneler gununu unutmadik,ama henuz hediyemizi gonderme firsatimiz olmadi....
birimiz cok ders calisti odev yapti...digerimiz ise gitti,geldi sardunya ekti,6 adet..ne renk olucaklar bilemiyoruz,supriz....

uzun zaman sonrasinda ilk defa dogru duzgun yemek pisirdik,yedik.....bugun somon vardi,haslanmis patates ve domatesli fasulye salatasi yanina....

cimlerimizi bicmedik,bana kaldi yarin isten erken gelince.....

kuru temizlemeden verdiklerimi almaliyim artik,tembellik etmeyip,hos o elbiseleri vermem de 1 seneyi asti:)sevdim ben zaten bu kuru temizlemeciyi...simdi bir de kendime iyi bir terzi bulmaliyim....perdelerimin uclarini duzgun dikmesi icin..bu arada ben dikis makinemin ignesini kirdim,nasil becerdiysem,ayarini degistirince,sert geldi galiba....dikis dikmek bir sureligine yine hayal oldu...

TFC'de calisan abim bana su boregi getircek gelirken..ille de parasini almazmis...su boregi diye sayiklayan,karisinada ille de yap diyen tek sahis benim herhalde.....

bir yandan Brida'yi,bir yandan Yolda'yi okuyorum...Sevdim Yolda'yi cok...Ilk oykusunu bitirebildim henuz...

bu haftasonu film ya da tv izlemedim hic...ama kaydettigim iki belgeselim var...iple cekiyorum manzaralari gormek icin....

Pazar gunlerinin en guzel yani,dukkana gelen bir dolu gazetenin bize kalmasi,onlari eve getirmek,saatlerce okumak,ozellikle dekorasyondan bahsedenlere zevkle bakmak,hayallere dalmak..sonra da onlari Pzt sabahlari gelen gorevliler icin yeni uretim kutularina atmak....

mutlu bir hafta diliyorum....sevgi ile kalin...


not:bu fotograflar da Canterbury'de cekildi,nehir turu esnasinda...kucucuktu kopruler,altlarindan egilerek gectik....rehberimiz de sirin bir catlakti...kizil sacli Tom....4. fotografta gordugunuz pub cok cok eski bir pub..turlar ordan kalkiyor,pubin icinden yuruyerek geciyorsunuz kayiginiza....pubin menejerinin pek kibar ve misafirperver oldugunu soyleyemiyecegim...ama yemekler iyi olmali ki,oldukca dolu idi...bekleme sirasi vardi....belki bir dahakine yeriz orada birseyler....ya da siz yerseniz,bize haber verirsiniz....:)

2 comments:

  1. Kuşun kanat çırpma anını yakalamana bayıldım ben.

    ReplyDelete
  2. saol Tanya'cim,bazen nasil yakaliyorum bende bilmiyirum inan ki fotograf bilgim ve kabiliyetimden degil..makineden...

    ReplyDelete