08 May, 2009


ben pek sefil bir moddayim:(


harbiden tum negatifligim ustumde..tum huysuzlugum,cekilmezligim...herseye gayet pozitif ve mumkun olabilecegine inanarak bakiyorum tum gun,pirtttt eve geliyorum,bir konusma geciyor, tirtttttt balonum patliyor,tum pozitifligim....

harbi,lotto bile benden yana degil kardesim,bilmem kac milyona firlamis euromillions'i oyniyalim dedim.sayfaya baglanilmiyor,tikanmis...millet sirada tabii..diliyorum ama o kadar para bir kisiye kismet olmasin...110 kisiye kismet olsun,cevrelerine faydasi olabilecek kisilere....


hava sIkIcI zaten ....acicakmis diyorlar...bakalim..bende cimlerimi keser,belki cicek dikebilirim ogleden sonralari.....

Siz benim heyheylere bakmayin,giderler en yakinda....mutlu bir haftasonu gecirin..yesillikler arasinda,huzur icinde:)

sevgiyle kalin....

9 comments:

  1. Ne hos bir yer bu fotograftaki.Neresi acep?

    ReplyDelete
  2. burasi da Kathedral siirlari icinde,biraz arkasina dogru kalan gizli bahce..genc ve yasli bir cift oturmus hafif oglen yemegi atistiriyorlardi..bizde oturduk kosede muffin yedik en cikulatalisindan..sanirim ordan ozel bir yerlere giris vardi,gorevliler icin,eski gorunuslu kapilardan birinde de kirmizi kurdele asiliyordu,bilemedik neden?

    ReplyDelete
  3. canım benim, hiç kendini üzme, canını sıkma, moralini yüksek tut ve kapalı ve yağmurlu havaları SEEVVVV :) yağmurlu yazılarımı hatırlasana, sevilmez mi hiç karanlık havalar :)

    ReplyDelete
  4. valla ben de farkli durumda deilim,gececektir bahar depresyonudur diyelim.

    ReplyDelete
  5. rahsan'im sevilir de herseyin de bir limiti var yani...hani mayis icin fazla serin zaten...hos gecti sefilligim benim...

    Nes'cim annem de oyle diyor...gecer,yaz gelince....ins...

    ReplyDelete
  6. Ev de kesin calisanlarin birisine tahsis edilmistir. Din gorevlilerinin maaslari kiyaslaniyordu. Hristiyanlarin din gorevlileri ev, aldiklari maas dahil olunca kocaman bir para ediyor ama kirada otursak zor geciniriz diyorlardi. Yahudilerinki korkunc zenginmis :) Muslumanlarin da acayip acinilacak halde :( Zira maas vereni yok, hayirlardan ona dusenle idare ediyor. Barinma saglanmiyor vs... Simdi birden o belgesel geldi aklima bu evi gorunce :( Biz kesfedememisiz bak o bahceyi :P Guzelmis pek ev de bahce de :)En cikolatali da afiyet seker olsun, kilo olmasin :)

    ReplyDelete
  7. dilek'cim arka dedim ama giris kapisinin saginda kaliyor bu arada duzelteyim istedim...nasil fark ettik aslinda bende bilemiyorum,ama iyiki gitmisiz,seviyorum boyle gizli bahceleri ben....o kirizi kurdele aklimda kaldi ama..keske sorsaydik...

    ReplyDelete
  8. Bak simdi benim de aklima taktin o kirmizi kurdelayi :) Var mi fotografi birilerine soralim ya da sen post yapip blogdan sor???

    Bu arada basligi coook sevdim, ama su harf onaylatma zimbirtisini sevmedim, zaten belden yamulmus halde zor otururkene zorluk cikartiyor bana kerata :P

    ReplyDelete
  9. hayir canim yok fotografi...benim dindar musterilerimden birisi gelirse sorabilirim belki...ben harf onaylatma olayini hemen duzelticem senin icin canim...harf olayinin varligindan bile haberim yoktu aslinda ben yazinca cikmiyor, sadece maillerden bakiyorum once sonra cikiyor yorumlar..neyse canim dur hemen halledelim...insanlah yakinda daha iyi olur belin

    ReplyDelete