23 May, 2011


Bath'a ait bu goruntuler...


Her gittigimde,daha cok seviyorum burayi.Temiz,sakin,Ingiltere gibi Ingiltere...





Simariklik,hat safhada her zamanki gibi,agac arkasi saklambac oynamaya giderken.30 yas ustu gurubu:)




Kendimi hipnotize ettirip bu arabadan ya da VW camper van suresim var,trafik fobisi artik ortadan kalkmali degil mi?


Super bir hafta diliyorum...Ve ben nedense Pzt'lere artik dayanamiyorum.Gun icinde hastayim,aksamina iyilesiyorum.Pzt.diyince tansiyonuma bir haller oluyor artik,iniyor mu cikiyor mu,cikartamadim:)

7 comments:

  1. Fotolari cektigin yer cok sakin sessiz hos biryere benziyor. O cektigin Mini Cooper di mi? O arabayi gorunce Mr Bean'i hatirladim. Ingiltere'deki en buyuk anilarimdan biri Mr Bean seyretmekti. Daha yeni cocuklarla seyrettik cok gulduk. Adam eski tip, espriler falan gunumuze gore geri belki ama biz cok seviyoruz.
    30 yas ustu saklanbaca ben de katilabilir miyim:) Yas siniri var mi?

    ReplyDelete
  2. Saklanbaç .. ben 35 yaş üstü oluyorum ve hala oynuyorum ama biraz cebren ve hile ile.. Selim'in zoru iile vesselam..

    ReplyDelete
  3. Ve benim de hipnotize direksiyon eğitimi almam lazım.. iyi hatırlattın.. ama dediğin gibi trafik korkusu. hele ki istanbulda

    ReplyDelete
  4. Didem'cim evet mini cooper o,cok seker di mi?benim ebatima tam uygun:)

    Deli Anne'cim her yasta ayri zevki var sanki saklanbacin:) Dilerim en yakin zamanda hipnotize olup,trafige akabilelim,bazen sart sanki..

    ReplyDelete
  5. Resimler çok güzel, gezilesi görülesi yerler paylaştığın için teşekkür ederim..

    ReplyDelete
  6. Sayende ben de sevdim, ellerine sağlık...

    ReplyDelete
  7. Gexi/yorum, SazaN.cim,tesekkurler:) yeni yer olduktan sonra,her yer guzel geliyor bu ara benim gozume ve kalbime...

    ReplyDelete