26 May, 2012

Okudum,Pek sevdim:Oy Trabzon Trabzon senden ayrilacagim:)

Bu kitabi uzun zaman once Zeynep(zeynebinevi.com) tavsiye etmisti.Bende Trabzon'lu oldugum icin en derin koklerimden,okumayi gorev edindim kendime:) Utanmadim,teyzeme ismarladim, O da beni
Kirmadi,uzun zaman aradi,Ben yokken buldu ve en son ziyaretimde elimdeydi:)

Keyifle okudum,dostluklari,komsulugu,ananemden duydugum kelimeleri.Gozumde canlandi Trabzon'da,koyde findik topladigim,cesmeden bakir gugumle su tasidigim gunler:)

Hersey toz pembe degil tabii kitapta,savas var,ayrilik var,Olum,hastalik var...kolay okunan bir kitap...

Iyiki paylasmis Zeynep,sagolsun.Kitap bana gelene kadar,teyzemde,dayimda okumuslar...

Bana kitap alinmasini ne kadar sevdigimi soylememe gerek yok degil mi?

Keyifli haftasonlari:)

4 comments:

  1. oda arkadaşım fanatik Trabzonlu hemen okutturacağım bu yazıyı. Sevgiler canım..

    ReplyDelete
  2. Vuslat'cim dilerim severek okur arkadasin,sevgiler

    ReplyDelete
  3. Merak ettim okumam lazım. Bende bloğuma bekliyorum. www.bakbuharika.blogspot.com

    ReplyDelete