02 June, 2012

Icimdeki canta aski bambaska...

Kimi kadinin ayakkabi takintisi var,benimse canta.Hos ayakkabiyi da severim ama canta kadar degil.

Hal boyle olunca ben super marketlerin,plastik torba tasimamizi engellemek amacli piyasaya sunduklari cantalari da cekici buluyorum,yaptiklari her deseni sahiplenmek istiyorum...

Bugun mesela,sadece yemek alisverisi yapmak amacli ciktim disari.Indigim yerden,ilk alis-veris yaptigim M&S'den,Sainsburrys'e gidene kadar 3 adet canta aldim,2si Sainsburrys'den,biri kahve cuvalinin cantalasmis hali,digeri Britanya'nin bu yazki modunu yansitan,Olimpiyatlari,Kralicenin tahtta olusunun 60. Yil kutlamarini hatirlaticak olan:)

Minik kalpli minik canta da Britanya Kalp Kurulusunun yardim dukkanindan alinan gunun 3. Cantasi;)

Yaprakli olan,Orla Kiely'nin Tesco icin gecen sene design ettigi.Bu seker Irlandali modaciyi,cokca yaprak kullandigi icin ev,canta,kiyafet tasarimlarinda,cok seviyorum.Dolayisi ile benim karsilayabilecegim simdilik,Tesco'dan alinan alisveris cantasi:)

Iclerinde en sade olani,verilmisti bana,en yakin zamanda uzerine bir dolu dugme dikip,kisisellestirecegim kendisini:)

Ve duvarda asilanlar,yazlik cantalarim,Cath Kidston hediyedir,sirf puantiyeli oldugu icin tahammul ediyorum kendisine...Onun disinda digerlerinin hepsi favorim:)

Kisliklar sandikta...Her cesit cantayi seviyorum desem abartmis...

Bir gun Mulberry ve Chanel takabilmek hayalim...

Hepinize keyifli bir haftasonu diliyorum .

2 comments:

  1. Cok hos cantalar :) Bendede bir canta aski var ;)

    Bende beklerim bloguma :)

    http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

    ReplyDelete
  2. B.D.F.cim hosgeldin,tesekkurler:)

    ReplyDelete