02 April, 2013

Gul kurutmaya devam❤❤❤

Gecenlerde mini kurumus yapraklari paylasmistim,bunlar da parcalanmamis halleri.

Bugun kuruttugum kaseden( banyoda idi) cikartip,uzun vazoya koydum,somine ustune yerlestirdim,yanina da minik kavonozu. Pek cici oldular yan yana. Gozumu yorana,bikana kadar o sekilde saklayacagim.Mis gibi de kokuyorlar❤❤❤

Bu hafta cicek alamadim,bunlarla ugrastim. Vazoya taze cicek koymayinca,eksik hissediyorum,size de olur mu bilmiyorum. Orkidem ve banyodaki minik agacim gayet guzel buyuyorlar,sagliklilar.Menekse alasim var ama ogluslar yer diye almiyorum.

Yakinda bahce ile de ugrasmaya baslarim artik. On bahcede sari sari nergisler var, eve gelirken bizi karsilayan. Arka bahcedeki saksilarda ise sumbuller ve laleler ha boy atti,ha aticak.

Cok seviyorum bahari cok,ara mevsim insaniyim Ben,her sene daha cok anliyorum bunu,arada kalmisligimdan mi bilemiyorum :) Nisan ve Eylul diyince sanki hayatimin en guzel donemleri basliyor:)

Kutlu Olsun bahar,Harika gecsin hafta ortasi❤❤❤❤
















No comments:

Post a Comment