16 October, 2013

Okudum bitirdim:Ben bir agacim❤



Istanbul'da aldim bu kitabi,cerez olsun diye.O ara kalabaliktan Bulbul'u Oldurmek'e adapte olamamistim,bos durmamak adina,Orhan Pamuk'la aramizda sicak bir bag olsun diye almistim 6TL'ye.Adi da cok guzel,rengi de:)

Ben Orhan Pamuk'u zor okuyan,neredeyse her kitabini alan ve hep yarim birakan bir insandim taa ki,Istanbul ve Masumiyet Muzesi'ne kadar.


Bu kitapta,Orhan Pamuk'un yazdigi sayfalardan,anlasilabilen,en guclu olanlari secilmis.Yani benim gibilere ithaf edilmis:) Cunku bu kitabi okuyunca sanki yarim biraktigim tum kitaplara donebilirim hissi uyandi icimde.Hos kimbilir neredeler ya?

Kitapta.yeni romandan bir bolum de var,Mevlut Karatas'in ortaokul hikayesi.Gelecek olan kitabin adi da Kafamda bir tuhaflik.Yine tam benlik bir baslik.Mevlut'un anilarini.ogretmenine askini da zevkle okudum acikcasi.Cikinca hemen almak istedigim kitaplardan birisi oldu o bolumle.

Tavsiye edermiyim? Eger Orhan Pamuk'u kolaylikla okuyabiliyorsaniz hic gerek yok,6 TL ile ne guzel kahve icilir Bogaz'a nazir guzel Emirgan'imda.Ama benim gibi zor okuyanlar,kendisinin tarzini bilebilmek icin neden olmasin.

Umarim sahane bir bayram geciriyorsunuzdur sevdiklerinizle.Hos kalin.

No comments:

Post a Comment