19 October, 2013

Sonbahar asiklari❤️

Bu Sevda bitmez di mi bizde?.Her sene tazelenir,sanki daha cok buyur,tepemize,onumuze dusen mese palamudunun pit sesine,yaprak hisirtisina tav oluruz.Serin ve pek temiz hava tazeler,canlandirir bizi,yuruyuslere doyamayiz.

Dun 10000 adimi cok astim gidip gelirken.Mest oldum yururken,kopekli amcalarla lak lak yaptim,bu fotograflari cekerken benimle konusmadan edemediler.Biri gordugu mantari,digeri Afrika kokenli,az kurklu kopegini anlatti.Sonra bana iyi gunler dilediler,bende onlara.Ne guzel bir gundu dun,ne hos bir yuruyustu.Yurudugumde kendimi gercekten cok iyi hissediyorum.Doganin,mutlulukla cok buyuk bir baglantisi var o yuzden hep diyecegim #yuruyelimguzelleselim❤️ 

Super gecsin tatilin son gunu,haftasonu,mutlu kalin,mutluluk sacin,sevin,sarilin,opusun,koklasin.

Not:Bu kadar cok sonbahar fotografi baymaz umarim,alistiniz sanirim bunca senedir.Daha ne guzellikler vardi onume cikan,onlar da bir daha ki sefere❤️

















4 comments:

  1. Geçen gün ben de karşı sokakta benzer mantar fotoğrafları çektim poz poz, sonra da düşündüm nasıl bir şehir burası diye. Şehrin göbeğinde sanki ormanda yürüyüş yapıyormuş gibi oluyor insan: Aynı sokakta çeşit çeşit mantarlar çıkıyor, sincaplar, tilkiler ve balıkçıl kuşlar geziyor :) .
    Bir de kediler gezse sokaklarda...

    ReplyDelete
  2. AYbige'cim ne guzel olur kendiler de olsa,hos bizim buralarda oldukca var,arka bahceyi mesken edinen.

    ReplyDelete
  3. unutma sonbahar`da ask baskadir demisler :))) is guc, eeeee yaz geldi yavastan buralara...he heeeee,birazda biz isinalim dimi :)) bak simdi guzel blogcum,boyle laf arasi 10000 adimi sokusturup kacmak yok, tamam resimelr guzel , tamam sonbahar falan..:)) yok sen su konuyu biraz ac,ornege ihtiyac olacaklara ( :))) ) biraz destek ol ama... hadi blogcummmmm (ayrica madem bu kadar lezzet patlamasi yapan tarifler veriyosun, eee 10000 adim desteginide ver )))

    ReplyDelete
  4. Tijen'cim hep yaziyorum ya yuruyelim guzelleselim diye.Hatta kendime IG'DE HASHTAG BILE Actim,nerelerde yuruyorum,ne kadar adim atiyorum gostermek icin.beni motive ediyor gozumle gormek.sende katil.hep dedim,diyecegim yuruyus ya da her turlu aktivite sirf bana degil tum ruhlara iyi geliyo. sevgiyle kal baharin tadini cikar.yurumenin tam zamani simdi ara mevsimler:)

    ReplyDelete