12 May, 2014

#hadibakalim2014te41kitap-13

Bu kitabi isminden dolayi istediğim doğrudur .O kadar çok görüldü ki,hani kendimi bir nevi mecbur hissettim,daha önce "Alaçatılı" ya da "Oy Trabzon Trabzon senden ayrilacağım"tarzinda bir kitap.

Diğerleri gibi bunu da severek okudum,carcabuk akan,roman tadinda bir roman.

Kimi yerinde Trabzon iyice burnumda tüttü ve icimdeki Azerbeycan,Rusya hayalleri daha bir depresti.

Büuükhanım favori karakterimdi,Anuş'un başından geçenleri okuduğum kimi yerde hiçkırıklarımı zor tuttum.

Filmi olsa severim gibime geliyor.Biraz tarih,biraz ask,biraz mucadele okumak istiyorsaniz bu kitap tam size gore.Sanirim annem de okumali bu kitabi.

"seni kirpiklerimle öldürürüm diyen yar,aman sakin durmasin,öldürürse öldürsün"

"dinin tüccarlarından,pazarliklar sürdüğü sürece gelinin ya da cenazenin bekletildiği törenlerden baska bir sey kalmamıştı ortada.ben.inanmıyorum.inanırsam da hicbir kilisenin dizginlerine gelmez benim inancım"

"benim ha demeden hayran olan bir gonlum var":)

"Çünkü sevdim ve ben kalbiyle yaşayanlar zümresindenim" :)

"bütün sıkıntı zamanlarında daima tutunduğu müjde yine dilinin ucuna geldi.'ey sıkıntı şiddetlen nasilsa gececeksin'.bir sıkıntının geçeceğine duyulan güven ona dayanmanın tek çaresiydi.

hepinize keyifli bir hafta diliyorum,hersey gönlünüzce olsun.
 
 

No comments:

Post a Comment