05 May, 2014

Hempstead Heath-1



Çok uzun zamandır görmek istediğim yerlerden birisi idi bu park,Londra'nım kuzeyinde.Nasıl bunca zaman ertelemişim bilemiyorum ama hiçbir zaman geç değil,herşey olması gerektiği zaman oluyor.


Londra'da yaşayan biri olarak bütün parklarını bilmek hatta herşeyini bilmek istiyorum ki bu bazen maddi-manevi mümkün olmasa da parklar biz şehirlilere en büyük lütuf.

Blackwall Tunnel'dan çıkınca geçilen yerler pek iç açıcı olmasa da,varilan bölge çok nezih.


Kocaman bir yeşillik alan.Parlıment Hill,sanki buluşma,fotoğraf çekme alanı,tepeden Londra'ya hayranlıkla bakan insanlarla dolu:) 



Parliament Hill.Uçurtmacılar,piknikcilerle dolu.


Şahane bir gün olmasına rağmen,insanlar iç içe,üst üste değil diğer parklarda gördüğüm gibi.Zaten yürüdükçe insan orman içine dalıyor.Yol kaybeden,biz de dahil olmak üzere bi dolu insan var.Fark ettim ki,çok şükür,ağaçların fotograflarını çeken tel kişi ben değilim,ya da elleriyle ağacın gövdesinin ölçüsünü almak için temasla bulunan:)


Park içinde göller ve bu sefer göremediğimiz yüzme havuzları da var.Sadece bu parka özel,açık yüzme havuzu,yapılıcaklar listemde bir gün.


Kapasiteme uygun bir ağaç bulmuşum da tırmanmazmıyım.

Daha çok çıkabilirdim ama tuttular beni:) Bu ağacın üstünde bir evim olsa ne olurdu sanki.



Bayıldım buraya kısaca.Bana daha önce gittiğimiz Box Hill'i hatırlattı.Orayı da ayrı sevmiştim❤️ 

İkinci bölümle yine burda olacağım,hepimize #mutlupazarertesiler olsun❤️

No comments:

Post a Comment