30 May, 2014

Fank u Friday-teşekkür Cuma'sı ❤️❤️



İşten çıktığımda,çizeleyen yağmuru görünce,keşke gökkuşağı görsem dediğim anda,sağımda fark ettigim bu renkli kuşak için,


Metro'da karşısına çıkan kitaplıkta beni hatırlayıp bu fotoğrafı gönderen dost için, 


Başucumdaki kitapların içinden çıkan yeniden okuduğum mektuplar için,


Koltukların kılıflarının çıkabildiğini fark ettiğim anda,işe giriştiğimde Defne'min doktor setinden kalan,beklemediğim anda beni o günlere götüren bu makas için(bunu O'na büyüyene kadar vermiycem,kalan herşeyi geri getirmiştim halbuki)


En sonunda kebabcımdan sağsalim geri alabildiğim kitaplarım için,


Yürüyüş esnasında karşıma çıkan bu güzellikler için❤️


Tiger'ın kamışları için(bi ben eksik kalmıştım sahip olmayan;))


Istasyonda karşıma çıkan bu şirin ayıcık için,


Bana göre bereket timsali yumurta,limon için,onlarsız ev çıplak gibi❤️


"Biz evde yokuz,çiçekleri siz alın diyen" arkadaşlar için,


Beni hem deli,hem mutlu eden kıllı bebeler için,

Müteşekkirim❤️

Umarım güzel bir hafta geçirmişşinizdir.Süper bir haftasonu olsun❤️

No comments:

Post a Comment