04 July, 2014

Fank u Friday ❤️ teşekkür Cuma'sı

hoşgeldin Teşekkür Cuma'sı,ne çabuk,ne iyi geldin sen,güneşli bir Temmuz gününe teşrif ettin.Çok şükür sağlıkla,mutlulukla karşıladık seni,baş edemeyeceğimiz bir dert vermedin.


Benim mimik mektup arkadaşımdan gelen mektup için,müteşekkirim...


Rye,Rye,Rye için...Gözümü,gönlümü açan kapı önleri için❤️


Insanların 14.yydan kalma hapishane kapılarını,bahçe kapısı diye kullanabilme yaratıcılığı için,


Gelincikler için,kumsala doğru ne işleri vardı ki gelinciklerin oralarda:)


IG sayesinde tanıdığım,fotoğrafları ile beni peri diyarlarına taşıyan,İyiki takip ettiğim,günümr her karesi ve altına yazdıkları ile güzellikler,farkındalıklar katan,uzaktan sevdiğim kadın için❤️


Beni terk edip,eskiden pek sevdiğim şehrime yerleşen,sık sık beni hatırlatan fotopraflar çekip yollayan kadın için,


Bacak ağrılarım dinip,sabah yürüyüşlerine geri dönebildiğim için,


Yeni saklama kabım için,Tiger'da karşıma çıktı,aşığım❤️


Huysuz kalktığım bu sabah,karşıma çıkan bu manzara için.Her sabahki ritüelleri bu,pencere önü güzellerim benim.Çok yorsalar da beni bazen,asla onlarsız olamam.


Paddington İstasyonundaki,her Cuma iş çıkışı kulaklarıma,ruhuma iyi gelen yaş almışların orkestrası için.

Müteşekkirim hem de çok.Sevdiklerime,onların sağlığına,iyice alıştığım işime,yeni iş saatlerime.Çokkk şükür...

Herşey gönlünüzce olsun,sevgiyle kalın bu haftasonu❤️

2 comments:

  1. Sibeeeel o pencere önüne bayıldım bayıldım bayıldım!

    Hapishane kapısının kedi kapısı da mı var ne? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende tum pencereleri cok sevdim.sanirim o Kapinin Kirik kismi bence❤️

      Delete