06 July, 2014

#hadibakalim2014te41kitap-21.



Bana her zaman için en iyi gelen hediye kitap.Gözlerim,kalbim fırlıyor yerinde hediye edilince.

Bu kitabı o kadar çok gördüm ki,çoğu zaman metroda ve gittiğim her kitapçıda,IG'de,blogosferde,edinmeden edemedim ve doğumgünü hediyesi olarak talepte bulundum.Filminin de geleceğini öğrenince,filmi görmeden okumak şarttı.


Aynı Yıldızın Altında,kanser hastası iki gencin aşkını,hastalıkları sırasında yaşadıklarını,o kadar acıya rağmen kendilerini nasıl da tiye aldıklarını anlatıyor.

Çoğu yerinde hüngür hüngür ağladım ben,bazı yerlerde(metroda olunca tabii,çok insan içinde utandım,ağlamadım) boğazıma yumrular takıldı.

Kardeşim,okulda çok öğrencinin elinde gördüğünü söyledi.Bence gençler tarafından okunmalı,sağlıklı olduktan sonra sahip olduklarının ne kadar kıymetli olduğu kafalarına kazınmalı.

Filmini tabii ki izleyeceğim,evde,yanıbaşımda bir kutu selpakla:) 

Buna benze bir film izlemiş ve çok ağlamıştım ki adı "now is good" tavsiye ederim.

Super bir hafta olsun❤️

No comments:

Post a Comment